4 Reacties
4 maanden geleden
Ik heb dezelfde vrees ondertussen al 2x naar spoed geweest voor een echo bij de minste bloeding .. maar ben nu een week thuis gezet van gyneacoloog dus was een alarmsignaal voor mij dat ik moet opletten... ik hoop en denk dat het beter ga vanaf 12 weken? En de onzekerheid da het kindje er wel of ni is zal mss beteren vanaf we het voelen... ben nu ook 10 weken
4 maanden geleden
Reactie op larissa16
Hopelijk wel. De tijd tussen het volgend bezoek aan gynaecoloog duurt eeuwi ...
Ja ken het ik heb dus vrijdag terug naar spoed geweest mijn volgende echo is 19 juli en dan word ook de nipt gedaan.. tis allemaal onzekerheid en we willen gewoon een gezond kindje
4 maanden geleden
Dit is mijn 2e kindje, nu ook 10 weken. Ik zou zeggen geniet van je zwangerschap en blijf positief. Als er iets gebeurt, zal het toch wel gebeuren en daar heb je geen controle over. Dus je kunt beter ervan genieten ipv stressen, want onnodige stress voor de baby is ook niet goed. Bij mijn eerste zwangerschap had ik 0 klachten en symptomen, enkel tegen het einde aan dikke voeten doordat het zomer was. En een super gezond kindje op de wereld gebracht met 39+6. Bij deze zwangerschap nu ben ik misselijk, borsten doen pijn, veel rugpijn. Wat ik dus wil zeggen, je kan alles voelen en niks maar dat zegt niet perse iets over de baby. Het wachten duurt lang ja, maar blijf positief💗💗💗