Hey dames, ik ga proberen het kort te houden maar ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen.
3 Mei ‘24 mijn laatste menstruatie gehad, omdat we al 6 maanden aan het proberen waren heb ik vruchtbaarheidstestjes gedaan. Deze waren 25 en 26 mei op hun donkerst.
25 juni onze eerste echo gehad en er was nog geen kloppend hartje. De gynaecoloog zei dat het enerzijds een slechte zwangerschap zou zijn of anderzijds een latere eisprong waardoor ik tijdens de echo dus nog geen 6 weken was.
Ik heb wel kwaaltjes als in extreme vermoeidheid en ik heb ook al een paar keer moeten overgeven. Daarnaast merk ik dat ik emotioneel ook veel gevoeliger ben etc. Maar de kwaaltjes zijn niet zo heftig als tijdens mijn eerste zwangerschap wat een HG zwangerschap was.
Ik voel me zo onzeker en ben zo bang dat dit zal uitdraaien tot een miskraam. :(
Zijn er meer dames met deze ervaring waar het uiteindelijk nog wel goed is gekomen? Ik heb aanstaande vrijdag mijn volgende echo, 1,5 week later dan mijn eerste echo maar ik merk dat die onzekerheid mij echt breekt.