9 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op prisjj
Ik lees nergens dat je een bloedafname hebt gehad om het hcg te bepalen? Op ...
Oja, vergeten te vermelden! Ik heb 14 juni een bloedafname gehad. Mijn hcg waarde was hier 1506! Super laag nog want ik zag bij andere dames die dan normaal 6 weken zouden zijn dat hun hcg al op +20k zit
4 maanden geleden
Reactie op nele2403
Is het ook nog niet te vroeg op een kloppend hartje te zien ?
Dat dacht ik dus ook maar de verloskundige was best negatief. Ze zei dat het een slechte zwangerschap kan zijn maar dat ze in een paar gevallen heeft meegemaakt dat het wel een goede zwangerschap is.
4 maanden geleden
Reactie op Sxbrine
Oja, vergeten te vermelden! Ik heb 14 juni een bloedafname gehad. Mijn hcg ...
Dan kan je ongv 5 weken geweest zijn maar dan was je ook 6 weken bij je echo.. ja tis bang afwachten dan tot je volgende en hopen dat alles goed is maar als je gyneacoloog denkt dat het te vroeg was... in principe kon die da toch ook inschatten hoeveel weken je bent
4 maanden geleden
Ik heb ongeveer hetzelfde verhaal..
ik ga het proberen kort te schetsen..
Ik had een positieve zwangerschapstest, bloed laten nemen, .. maar mijn hcg gaat heel traag omhoog. Maar het blijft wel stijgen..
een vervroegde echo gehad door mijn verleden ( 2 miskramen) voor mijn zoontje. Op die echo bleek ik nog niet zo ver te zijn volgens de gyne. Hij vertelde mij dat dit kon voor vallen door ook een late eisprong te hebben gehad.
Nu.. Sinds 2 dagen bloedverlies, gisteren nog eens een echo gehad, .. mijn vruchtzakje zou wel mooi gegroeid zijn, mijn hcg was gestegen maar niet op z’n punt waar de gyne het graag zou hebben. Hij wilt deze zwangerschap nog niet volledig afsluiten als slecht, maar ook niet beschouwen als goed.
Ik moet nu zijn natuur de gang laten gaan, is het deze week niet afgekomen.. dan moet ik maandag moet laten trekken voor mijn hcg waardes, zijn die weer gestegen is de kans ergens er nog een beetje dat dit goed komt ondanks het bloedverlies, zijn deze gedaald, of niet zoals het moet zijn weten we dat het sowieso een miskraam wordt, ..
dat wachten en die onzekerheid…. Is zo vervelend 😪
4 maanden geleden
Reactie op LR❤️
Heb je ondertussen al jouw echo gehad?
Ja, het zag er gelukkig goed uit en er was een kloppend hartje. Gisteren wel de schrik van me leven gehad want ik verloor ineens heel veel bloed. Het was te vergelijken met een bloedneus, zoveel was het. Bij spoedeisende hulp een echo gehad en het hartje klopte nog steeds, ze konden mij ook niet vertellen wat de oorzaak van mijn bloedverlies was