9 Reacties
3 dagen geleden
Dat zou ik eens met je gynaecoloog, vroedvrouw of huisarts bespreken...
3 dagen geleden
Reactie op GlitterxGirl
Dat zou ik eens met je gynaecoloog, vroedvrouw of huisarts bespreken...
Gynaecoloog zegt extra controle en de huisarts zegt dat ze het goed doet en de Vroedvrouw zegt dat het waarschijnlijk het gene is dat ik doorgeef
3 dagen geleden
Reactie op roezptoez
Hoe ver ben je en welk gewicht heeft ze? Zegt de gynaecoloog iets over welk ...
Dat de rest wel goed is enkel het gewicht
3 dagen geleden
Reactie op fripont1997
Gynaecoloog zegt extra controle en de huisarts zegt dat ze het goed doet en ...
Extra controle kan nooit kwaad hé...
Als je voor de rest niets speciaal moet doen...
3 dagen geleden
Op 25 weken was ons kindje ook maar 630 gram.. ik heb ook extra controles gehad en op 27 weten woog ons kindje 1.030kg. Nog altijd redelijk mager maar de gynaecoloog maakte zich geen zorgen omdat het kindje de curve volgt.
3 dagen geleden
Hoeft geen zorgen te maken. Misschien dat nutridrink jou kan helpen. Ik heb ook nutridrink en eet zo slecht, maar mijn jongens doen wel heel goed, zo goed dat ze alles van mij op eten. Voor de zwangerschap anorexia gehad door omstandigheden. En me lichaam neemt gewoon geen voedingstoffen meer op. En door de nutridrink 3x per dag 2 appels en avond eten krijgen de jongens de stoffen binnen.
Anders eens overleggen met je gynaecoloog/vroedvrouw/verloskundige of ze het je kan voor schrijven
3 dagen geleden
Normaal heeft de hoeveelheid dat je eet geen invloed op het geboortegewicht van je baby. Dus het is niet omdat je overdreven veel eet dat je baby super zwaar gaat zijn, maar omgekeerd dus ook niet dat als je weinig eet dat je baby te weinig gaat wegen. Ik zou vertrouwen op de gynaecoloog. Moest er een probleem zijn zal ze dit zeker zo snel mogelijk zeggen hoor.