4 Reacties

één dag geleden

Zelf heb ik een waterdichte matrasbeschermer van IKEA en hierover doe ik dan mijn hoeslaken. Dat ligt standaard op ons bed. Over de auto zou ik mij ook geen zorgen maken. Het kan ook in de zetel of bij iemand anders zijn thuis gebeuren. Ik zou dan eerder afwachten en moest het voorvallen, zou je ook een tapijtreiniger kunnen huren bij brico/hubo. En dan kan je het oppervlak zo reinigen

één dag geleden

In het ziekenhuis gaven ze mij zo 1 mee https://www.thuiszorgwinkel.be/nl/shop/discrete-zekerheid/bijhorende-producten-inco/bestellen/id-protect-super Ik had deze al, want wij legden die altijd in de autostoel als onze kapoen op het potje leerde gaan en nooit een natte autostoel gehad. Hieronder had ik dan nog een wasbaar exemplaar liggen, maar deze is nooit nat geworden door het wegwerp. Voor in bed gebruiken wij bij ons zoontje wasbare stukken matras beschermer. Of voor op vakantie de wegwerp van huggies

één dag geleden

Het voorbeeld dat ge geeft lijkt me letterlijk hetzelfde als die voor de honden, ik werk in de zorg en wij hebben ook soms zo van die bedonderleggers voor ouderen en als ik bekijk wat ik gebruikte voor de puppy traini g lijkt het letterlijk hetzelfde dus voor mezelf heb ik ook gewoon puppy pads gekocht voor mijn water

één dag geleden

Ik zou idd ook zo puppy training pads kopen...