Hoi hoi
Op aanraden van de dokter neem ik als supplement Omnibionta Pronatol PLUS.
Wat is het verschil met Omnibionta Pronatal?
Ik lees dat de Plus meestal genomen wordt na de 12 weken en maak me nu ongerust dat de dokter mij de verkeerde vitamines heeft doen innemen.
Ik had ook perongelijk de plus gekocht. Achteraf bevestiging gekregen van de dokter dat dat niet erg is. Ik dacht dat Omega 3 of vitamine B12 extra in de plus zat
Ik nam voor mijn zwangerschap Omnibionta pronatal en vanaf ik wist dat ik zwanger was ben ik overgeschakeld naar Pronatal + op aanraden van de apotheker. Ik wist het op 4 weken dat ik zwanger was. Dus nee, het kan geen kwaad.
Ik had dit ook gaan halen, omdat ik veel last heb van misselijkheid en maaglast, raadde de gynaecoloog aan dit na 3 maanden te nemen omdat die vitamines heel zwaar zijn voor de maag. Ik moest gewoon foliumzuur nemen tot 3 maanden.
Ik had dit ook gaan halen, omdat ik veel last heb van misselijkheid en maag ...
Ik merk inderdaad, dat wanneer ik deze pillen neem ‘s ochtends enorm misselijk was. Sinds ik ze ‘s avonds inneem is mijn misselijkheid enorm afgenomen overdag.
Ik heb dit ook gekregen van de apotheker op 6 weken zwangerschap. Kon geen kwaad om het al eerder te nemen aangezien ik onverwacht zwanger was en nog niks had ingenomen in de weken ervoor.
Na aantal reacties te lezen snap ik wel waarom ik zo ontzettend misselijk ben. 😅