7 Reacties

één maand geleden

Hier niet 's ochtends maar wel na het tandenpoetsen 's avonds 🤷‍♀️ Navalit een tijdje terug gestopt

één maand geleden

Reactie op Mags7

Hier niet 's ochtends maar wel na het tandenpoetsen 's avonds 🤷‍♀️ Navalit ...
Ja daar moet ik ook voor opletten 🫣

één maand geleden

Ik heb in het begin ook navalit gebruikt. Ik ben er alleen snel weer mee gestopt. Mijn moeder zei om niks te gebruiken en gewoon te laten gebeuren. Ik merkte op een gegeven moment dat ik gewoon moest eten. Dan ging de misselijkheid vanzelf over. Nu heb ik er ook nog af en toe last van. Maar niet meer zo heftig. Mijn moeder had bij mij hele zwangerschap last van. Maar ze zei dat ze niks heeft genomen ondanks dokters advies.

één maand geleden

Ik heb vaak sochtends en savonds nog last van wat misselijkheid en ondanks ik elke avond nog 1 pil navalit neem heb ik sochtends ook soms nog prijs dat ik moet overgeven. Zolang het nodig is blijf ik het innemen. Misselijk zijn is voor mij echt de hel!

één maand geleden

Ik ben 18w en ik kan niet zonder Navalit ook niet. Ben afgelopen keer int ziekenhuis beland en toen ik stopte voor 2 dagen, lag ik er weer bijna in... Voor mij dus geen mogelijkheid tot stoppen...

één maand geleden

Ik ben van Navalit afgeraakt door er Cold Turkey mee te stoppen. Overdag lag alles eruit, wonderwel kon ik mijn avondmaal wel binnenhouden. Zo had ik wel nog mijn voedingsstoffen en vocht binnen. Ik heb me 4 dagen dan megamisselijk gevoeld en plots was het volledig over. Nu al bijna 2 weken zonder Navalit (ben 19 w ver). Ik had eerder ook al proberen stoppen, maar bij elke misselijk dag nam ik opnieuw een pilletje. Blijkbaar ga je eerst wat door 'een dieper dal' en wordt het daarna beter...

één maand geleden

Reactie op Deborah_j

Ik ben van Navalit afgeraakt door er Cold Turkey mee te stoppen. Overdag la ...
Voor mij is dat een redelijk gevaarlijke opgave, aangezien ik er zelf maar 36kg weeg. Door het constante braken val ik enorm veel af. Ik weeg van mezelf al te weinig, dus dat is bij mij absoluut niet mogelijk... Heb dit eerder gehad en mijn lichaam begon dus al vanzelf aan mijn reserves en deze waren al bijna opgebruikt zelfs, dus moest weer aan de Navalit...