12 Reacties

Als het overeen komt met 7 weken dan zou het wel zo zijn.

4 maanden geleden

Waardes zijn heel mooi gestegen! Je hoeft je niet vast te pinnen op die symptomen, misschien heb je er zonder dat je het beseft. Kan ook zeker nog komen. Op zich positief als je niet teveel last hebt van kwaaltjes. Ik zou zeggen, geniet er nog van zolang je geen kwaaltjes hebt 😄 Komt zeker goed als ik je waardes zie 😉

4 maanden geleden

Ik heb ook zo goed als geen symptomen. Vorige week de eerste echo op 8 weken en het hartje mooi horen kloppen 🥰

Reactie op els789

Ik heb ook zo goed als geen symptomen. Vorige week de eerste echo op 8 weke ...
Ben ik daar nou jaloers op, geen kwaaltjes 😢🫣 lig al 7,5 weken plat door dat ik ziek voel, geen energie meer heb. Duizeligheid heb.

4 maanden geleden

Reactie op Fiie

Waardes zijn heel mooi gestegen! Je hoeft je niet vast te pinnen op die sym ...
Oké ik heb misschien wel één symptoom 😅 Ik slaap slechter dan normaal 🙈

Reactie op GlitterxGirl

Oké ik heb misschien wel één symptoom 😅 Ik slaap slechter dan normaal 🙈
Ja dat is wel 1 van de symptomen

4 maanden geleden

Ik zou ongeveer 6w moeten zijn en heb ook geen symptomen buiten dat ik een klein beetje minder energie heb. Probeer je niet vast te pinnen op symptomen. Je waarden zien er goed uit! Geniet van je zwangerschap

4 maanden geleden

Niet te veel stressen over symptomen ik had bij m’n eerste alle mogelijke symptomen en nu amper iets 😂 En eerlijk, ik geniet hahaha. Komt alles goed. Dikke proficiat trouwens!

4 maanden geleden

In het fertiliteitscentrum zeiden ze mij hetvolgende; vanaf een hcg van 10000 verwachten ze een embryo met kloppend hartje te zien. Je bloedwaardes zijn heel goed. Maar ze zeggen uiteraard niet alles. Symptomen komen niet door het vruchtje zelf maar door het hcg en progesteron hormoon, maar niet iedereen heeft daar last van. Wees blij dat je geen kwaaltjes hebt, het is een geschenk! Je zal zien dat alles ok zal zijn bij de echo. Wanneer mag je gaan?

4 maanden geleden

Reactie op miloli

In het fertiliteitscentrum zeiden ze mij hetvolgende; vanaf een hcg van 10 ...
Mijn hcg was 2060 (net 6 weken) en het hartje klopte perfect 😊 heeft dus niks met een vanaf bepaald hcg te maken... met een laag hcg kan je net zo goed een gezonde embryo hebben 😊 ik heb ook geen symptomen 😅

4 maanden geleden

Reactie op miloli

In het fertiliteitscentrum zeiden ze mij hetvolgende; vanaf een hcg van 10 ...
Komende donderdag is onze eerste echo ☺️

4 maanden geleden

Reactie op Xoxoxxxx

Mijn hcg was 2060 (net 6 weken) en het hartje klopte perfect 😊 heeft dus n ...
Ach neen, de gynaecoloog bedoelde dat vanaf een waarde van 10000 dat ze dan bij een gezonde zwangerschap een hartje moeten zien. Uiteraard kan het ook al bij een lager hcg. Ik had het erbij moeten vermelden. (Niet aan gedacht omdat topicstarster haar hcg al op 54730 stond)