13 Reacties
3 maanden geleden
In het infobundeltje dat ik had meegekregen stond inderdaad dat er een kans bestaat dat de niptest mislukt, dan hebben ze onvoldoende info uit het bloed kunnen halen. Wel heel vervelend voor jou dat je nu opnieuw zo lang moet wachten. Hopelijk hebben ze na die bloedafname wat sneller een antwoord.
De nieuwe test wordt terugbetaald, want je kan daar zelf niets aan doen.
3 maanden geleden
Als de test niet interpreteerbaar was raden ze aan om 14d tussen de 1e en de 2e test te laten. Vaak is de reden voor een niet interpreteerbaar resultaat dat er te weinig foetaal DNA aanwezig is in het bloed en gezien de hoeveelheid foetaal DNA stijgt met de zwangerschapsduur is het dus beter om er echt 14d tussen te laten. Ik heb er owv praktische redenen uiteindelijk 19d tussengelaten en mijn 2e test was wel gelukt. Maar had mijn resultaat dus pas op 16w en dat is wel lang wachten natuurlijk….
3 maanden geleden
Ik heb ook net een mail gekregen dat mijn NIPT mislukt is...
Eerste afname was vorige dinsdag 's avonds dus volgende dinsdag of woensdag zal ik dan terug naar het ziekenhuis moeten.
3 maanden geleden
Ik twijfel nog of ik mss vrijdag na het werk al zou terug gaan.
Maar als die dan opnieuw mislukt zijn we weer twee weken verder voor ik opnieuw kan laten testen...
3 maanden geleden
Reactie op BNathalie
En dan is hij niet meer terug betaald
Er is één herprik terug betaald hé...