13 Reacties

3 maanden geleden

In het infobundeltje dat ik had meegekregen stond inderdaad dat er een kans bestaat dat de niptest mislukt, dan hebben ze onvoldoende info uit het bloed kunnen halen. Wel heel vervelend voor jou dat je nu opnieuw zo lang moet wachten. Hopelijk hebben ze na die bloedafname wat sneller een antwoord. De nieuwe test wordt terugbetaald, want je kan daar zelf niets aan doen.

3 maanden geleden

Reactie op Fiie

In het infobundeltje dat ik had meegekregen stond inderdaad dat er een kans ...
Ook als het minder dan 2 weken na de vorige is, nu is het 1 week na de vorige.

3 maanden geleden

Als de test niet interpreteerbaar was raden ze aan om 14d tussen de 1e en de 2e test te laten. Vaak is de reden voor een niet interpreteerbaar resultaat dat er te weinig foetaal DNA aanwezig is in het bloed en gezien de hoeveelheid foetaal DNA stijgt met de zwangerschapsduur is het dus beter om er echt 14d tussen te laten. Ik heb er owv praktische redenen uiteindelijk 19d tussengelaten en mijn 2e test was wel gelukt. Maar had mijn resultaat dus pas op 16w en dat is wel lang wachten natuurlijk….

3 maanden geleden

Ik heb ook net een mail gekregen dat mijn NIPT mislukt is... Eerste afname was vorige dinsdag 's avonds dus volgende dinsdag of woensdag zal ik dan terug naar het ziekenhuis moeten.

3 maanden geleden

Reactie op GlitterxGirl

Ik heb ook net een mail gekregen dat mijn NIPT mislukt is... Eerste afname ...
Bij mij hetzelfde, ik ga wel al maandag terug

3 maanden geleden

Ik twijfel nog of ik mss vrijdag na het werk al zou terug gaan. Maar als die dan opnieuw mislukt zijn we weer twee weken verder voor ik opnieuw kan laten testen...

3 maanden geleden

Ik heb vorige week maandag mijn nipt laten afnemen en heb nog steeds geen resultaat. Is het normaal dat dit zo lang duurt?

3 maanden geleden

Reactie op GlitterxGirl

Ik twijfel nog of ik mss vrijdag na het werk al zou terug gaan. Maar als di ...
En dan is hij niet meer terug betaald

3 maanden geleden

Reactie op LSteurs

Ik heb vorige week maandag mijn nipt laten afnemen en heb nog steeds geen r ...
Bij mij was het exact een week maar heb iemand al gezien waar het 13 dagen duurde

3 maanden geleden

Bij mij is het nu voor de tweede keer mislukt, te weinig DNA.

3 maanden geleden

Reactie op BNathalie

En dan is hij niet meer terug betaald
Er is één herprik terug betaald hé...

3 maanden geleden

Reactie op Triplo

Bij mij is het nu voor de tweede keer mislukt, te weinig DNA.
Oh nee maar hoe gek! Vruchtwater punctie dan?

3 maanden geleden

Reactie op BNathalie

Oh nee maar hoe gek! Vruchtwater punctie dan?
Nee, op 20 weken opnieuw NIPT.