88 Reacties
2 maanden geleden
Nipt is bij ons ook in orde! Wij krijgen voor het eerst een kindje, een jongen! 🤍 Al moet ik wel erg wennen aan het idee. Ik droom heel erg van een meisje en vind het nu wat moeilijk om de gedachten over het kindje te veranderen naar een jongen. In de toekomst willen we ook een 2de kindje en het maakt me nu al ‘bang’ dat het terug een jongen zal zijn. Ik vind het een heel vervelend gevoel want op zich willen we heel graag van beide geslachten een kind en maakte het eerste dus eigenlijk niet uit. Maar ik had niet verwacht dat ik het er toch emotioneel zo moeilijk mee zou hebben. Zijn er onder jullie die dit ook al gevoeld hebben? Hoe ga je hiermee om? Ik wil die doemgedachten heel graag loslaten en verder kunnen genieten van de zwangerschap. Want op dit moment voelt het precies helemaal anders aan dan voor ik het resultaat van geslacht ontdekte…
2 maanden geleden
Reactie op Firsttimemom777
Nipt is bij ons ook in orde! Wij krijgen voor het eerst een kindje, een jon ...
Ik heb wel zoals ik wou een meisje. Maar de dagen voor onze gender reveal had ik sterk het gevoel dat het een jongetje zou worden. Iedereen in mijn omgeving dacht het ook. Ik had het geaccepteerd, omdat mijn partner graag een jongetje wou. Ook zijn jongetjes wat chiller na mijn idee. Minder drama, en je kan lekker met ze stoeien. Plus jongetjes zijn mama's kindjes. Ik vind jongens als kindjes altijd leuker op een of ander manier en toch wou ik altijd een meisje. Ongeacht of het een jongetje of meisje is kan je lekker veel met je kindje knuffelen. Dus komt echt helemaal goed. 🥰🩵
2 maanden geleden
Reactie op Kunchiek
Ik heb wel zoals ik wou een meisje. Maar de dagen voor onze gender reveal h ...
Ik heb 2 meisjes alle bij lekker rustig, en nu krijgen we 2 jongens en mijn gevoel was zo sterk dat het een jongen zou zijn,
2 maanden geleden
Reactie op Firsttimemom777
Nipt is bij ons ook in orde! Wij krijgen voor het eerst een kindje, een jon ...
Ik herken het gevoel. Wij verwachten nu ons 2e kindje en was helemaal ingesteld op een meisje, ik wou zooo graag een dochtertje erbij, maar we krijgen terug een jongetje 🩵 zowel mijn vriend als ik hebben de emoties en teleurstelling toegelaten, nu na 3 weekjes hebben we volledig geaccepteerd dat we terug een jongetje krijgen en zijn we zelfs heel blij. Ik begin terug te genieten van mijn zwangerschap. De beste tip die ik kan geven: laat de teleurstelling toe en voel je vooral niet schuldig. Het komt goed! 🍀
2 maanden geleden
Reactie op LynnVC02
ik heb de test voor jullie laten afnemen, 2 weken geleden, en krijg nog ste ...
Ziekenhuis zelf even bellen hebben wij ook gedaan,
2 maanden geleden
Reactie op Kunchiek
Ik heb wel zoals ik wou een meisje. Maar de dagen voor onze gender reveal h ...
Bedankt voor je reactie! ☺️
2 maanden geleden
Reactie op Elien__
Ik herken het gevoel. Wij verwachten nu ons 2e kindje en was helemaal inges ...
Dankjewel voor je reactie en de tip! ☺️ Doet deugd om te horen dat alles wel goed komt. Soms zit je in de situatie en kan je er niet meer zo helder over nadenken door alle emoties.