88 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op Rachelle1986
Ja
Merci, takte helemaal in de stress, in Nederland word geen dna test gedaan en word gezegd nip test kan tot 14e week gedaan worden
3 maanden geleden
We hadden gehoopt op een meisje omdat we al een meisjesnaam hadden en we bij ons zoontje heel lang hebben gediscussieerd over de naam... Maar we zullen toch weer op zoek moeten, want het wordt terug een zoontje 🩵
Ergens een beetje teleurgesteld omdat we zo gehoopt hadden op een meisje, maar ook blij dat de resultaten van de nip test goed zijn.
3 maanden geleden
Reactie op Ooievaar12
We hadden gehoopt op een meisje omdat we al een meisjesnaam hadden en we bi ...
Dat had ik met mijn jongste dochter, ik had z’n sterk gevoel dat ik een zoon zou krijgen, bleek bij 20 weken echo (dna test doen ze niet in Nederland) dat het een meisje werd, en ik zei kan niet onmogelijk, dus met laatste echo bleek het toch echt een meisje. Toen was ik boos op me man🤪 zei tegen hem jij houdt ook niet aan je afspraak, kan je nou alleen meisjes geven 🫣 verloskundige schoot in de lach en me man ook, en ik keek van wat nu weer verkeerd gezegd
3 maanden geleden
Reactie op Christina1989
Hier ook alles oke en een jongetje 💙
Hier ook een jongetje. Ons 3e #boysmom
3 maanden geleden
Pff, voor ons nog onwijs spannend. Zo benieuwd of ze woensdag echo maken en ook kunnen zien wat het wordt
3 maanden geleden
Reactie op katleenvw
Boysmoooom! 😊. Ik ook! Had ergens wel een voorkeur voor een meisje nu omda ...
Mijn 2 oudste zijn al tieners (10 en 15) dus echt een nakomertje
3 maanden geleden
Nipt test resultaat al een 2 weken geleden gekregen.. papa heeft deze gelezen voor onze gender reveal op 31/08 waardoor dat het zowel voor mij als voor de familie dan wordt bekend gemaakt 🙊 heel spannend.. eerste dagen zenuwachtig om te willen weten wat het geslacht zal zijn.. maar ga nu zo blij zijn het moment van de genderreveal, daar het een verassing is voor mij..ik kijk er naar uit 😍
2 maanden geleden
Ook in orde. Binnen 1 week resultaat vanuit Limburg naar Leuven valt heel erg mee als ik sommige berichten hieronder lees. We hebben beide nog niet gekeken voor het geslacht, blijft beschikbaar tot 25/09, want ik wil het graag een verrassing houden en mijn verloofde zou het wel willen weten… maar we denken dat hij dan zijn mond voorbij gaat praten met hij of zij ☺️
2 maanden geleden
Reactie op magalivdb33
Wij worden de mama's van een kleine Jongen 💙
Wat leuk, wij kregen vandaag dubbel bevestiging dat we 2 jongentjes krijgen. Terwijl ik dit niet had opgegeven voor geslachts test.
2 maanden geleden
Reactie op Bernadine, Mike, Malika,Chantal
Wat leuk, wij kregen vandaag dubbel bevestiging dat we 2 jongentjes krijgen ...
Proficiat 🥰 ❤️❤️❤️
2 maanden geleden
Proficiat 🥰 ❤️❤️❤️
Merci, zo blij, vooral op dubbele bevestiging van geslacht, en dat ik mag stoppen met ijzertabletten slikken