25 Reacties
3 maanden geleden
Normaal duurt dat 7 tot 10 dagen. Dat van mij werd naar Leuven opgestuurd vanuit Pelt Limburg. 29 Juli bloed laten nemen, 30 juli kreeg ik een bericht dat het goed ontvangen was en 5 augustus kregen we de resultaten in mynexuzhealth.
3 maanden geleden
Hey, ik heb hierover gisteren ook een topic gemaakt. Blijkbaar zijn er problemen in Leuven en zijn de meeste testen mislukt, inclusief de mijne. Er stond voormiddag een document in mynexus 🥺
3 maanden geleden
Reactie op Pink Flowers
Hey, ik heb hierover gisteren ook een topic gemaakt. Blijkbaar zijn er prob ...
+ ik had mijn nipt test ook vorige week maandag laten afnemen
3 maanden geleden
Reactie op K.imb
Ik heb ze net binnen 😁
Oh wat een geluk! Hopelijk goede gezonde resultaten🤗
3 maanden geleden
Ik had 30/7 mijn NIPT in Imelda en 6/8 bericht gekregen dat de NIPT mislukt was.
Exact een week later dus...
Ik ben nu maandag opnieuw geweest dus hopelijk begin volgende week de resultaten! 🤞
3 maanden geleden
Reactie op Pink Flowers
Hey, ik heb hierover gisteren ook een topic gemaakt. Blijkbaar zijn er prob ...
Mijne was mislukt omdat er te weinig foetaal DNA aanwezig was. Niets dat ze in Leuven dus fout hadden gedaan... 🤷🏻♀️
3 maanden geleden
Heb mijne nu maandag laten afnemen en ook de feest en brugdagen worden meegeteld in de 7 a 10 dagen werd mij verteld. Mijn test is gisteren in leuven toegekomen en volgens de verpleegster die ik had heb ik dan normaal rond volgende week woensdag de resultaten 7 dagen komt zelden voor maar de test komt vaak binnen op dag 8. Dus hopelijk heb je snel je resultaten.
3 maanden geleden
Reactie op eve06
Hier nog geen resultaten. Mijn NIPT laten doen op 6/8. Dus 8 dagen al 🤷🏻 ...
Ik heb 6/8 ook nipt laten doen. 7/8 berichtje gehad dat ze het staal in Leuven goed ontvangen hadden. Gisteren 13/8 resultaat ontvangen
3 maanden geleden
Reactie op Lolaa1996
Ik had mijn NIPT ook in Imelda en dit duurde bij mij 10dagen 😭
Hopelijk k ...
ik heb ze vorige woensdag ook in het imelda laten afnemen ik wacht ook nog.☺️
3 maanden geleden
niptest is binnen gezond baby’tje geslacht komen wij pas te weten 25ste tijdens de gender revail
3 maanden geleden
Reactie op Lolaa1996
Oh super 😍 bij mij hebbe ze geslacht helemaal weggelaten van de test pf, d ...
ooh nee dat is echt jammer mss is gynicoloog dat vergeten aan te duiden.