6 Reacties
één maand geleden
Ik kom net van de gynaecoloog en neem nog 2 pilletjes Navalit in de avond. Ik moet dit nu proberen afbouwen naar 1 pil.
één maand geleden
Ik neem ook nog steeds 1 navalit voor slapen gaan. Ik durf ook echt niet stoppen. Ik voel me sinds een 2 tal weken beter qua misselijkheid. Misschien dat ik binnen enkele weken wel eens probeer te stoppen.
één maand geleden
Ik zit op dag 5 zonder Navalit en ik voel me nog steeds zo zwak en misselijk... Ik moet niet braken, maar wel constant kokhalzen. Ik kan het braken voorlopig nog onder controle houden (loop wel rond binnenhuis met een emmer en buitenhuis met kotszakjes). Ook heb ik constant buikpijn... Ik weet ook niet meer wat ik nu moet doen... Maar ik kan ook niet op mijn zij liggen. Ik moet rechtzittend slapen. Denk dat dit er ook een groot deel mee te maken heeft. Mijn maag en darmen hebben al heel mijn jeugd problemen, maar geen enkele dokter vindt (of moeite wilt doen) te vinden wat er met mij aan de hand is inwendig... Geen enkele vorm van druk kan ik verdragen in mijn buik. Ik ben deze misselijkheid zo kotsbeu gewoon😭😭 Ben hele tijd in een strijd met mezelf of ik niet gewoon doorga de hele zwangerschap, aangezien er overduidelijk geen verbetering komt...
één maand geleden
Ik neem sinds week 17 geen navalit meer, eerste week was echt lastig. Super misselijk nog, maar niet overgeven. Daarna ging het beter
één maand geleden
Reactie op Eveline2011
Ik neem sinds week 17 geen navalit meer, eerste week was echt lastig. Super ...
Ik geef dus echt zeker 5x per dag over… zou ook graag stoppen maar heb ook verplichtingen waar ik heen moet en als ik voortdurend overgeef wordt dat moeilijk…
één maand geleden
Hier ook nog steeds 1 navalit voor het slapen. Als ik stop begin ik ook weer over te geven. Heb al vaker gelezen dat je er de eerste dagen doorheen zou moeten. Miss ga ik het nog eens proberen als de oudste vakantie heeft en ik hem niet naar school en voetbal enz moet brengen..