23 Reacties

5 maanden geleden

Ben het ook vandaag gaan halen. Ben benieuwd of het gaat helpen. Verschoot wel heel hard van de prijs!

5 maanden geleden

Reactie op katleenvw

Ben het ook vandaag gaan halen. Ben benieuwd of het gaat helpen. Verschoot ...
Inderdaad

5 maanden geleden

Ik heb dit bij mijn vorige zwangerschap ook genomen, ik was toen de hele dag door misselijk. Maar dit hielp wel! Werd hier wel extreem moe van. Bij deze zwangerschap terug de hele dag misselijk en sinds gisteren terug navalit beginnen nemen, het helpt wel echt tegen de misselijkheid, maar ben er wel echt weer extreem moe van!

4 maanden geleden

Ik neem al 3 weken er 3 per dag en nu 9 weken en 1 dag en misselijkheid valt mee. Op die 3 weken maar 3 keer nog moeten overgeven en mijn eten blijft vrij goed binnen. Alleen heel moe en eetlust is ook laag.

4 maanden geleden

Ik probeer het zo weinig mogelijk in te nemen omdat ik er extreem moe van ben. Gynaecoloog zegt ook van het sowieso s avonds in te nemen. Maar ik ben eigenlijk enkel 's avonds misselijk 😅 mijn avondeten komt er standaard wel terug uit...

4 maanden geleden

Helpt ook wel om het nadien op een lege maag te kunnen innemen 😂

4 maanden geleden

Ja een goed maar heel duur pilletje! Ik neem dit enkel in als ik doorheen de dag echt super misselijk ben en anders niks binnenkrijg. En nam het voor de zekerheid ook in op weekend in Luxemburg. Aangezien we dan ontbijt hebben en ik hier zonder misselijk gevoel iets wil kunnen eten. Krijgen jullie deze pillen terugbetaald?

4 maanden geleden

Bij mij helpt dit niet meet genoeg, komt er gewoon door. Heb nu primperan

4 maanden geleden

Reactie op LSteurs

Ja een goed maar heel duur pilletje! Ik neem dit enkel in als ik doorheen d ...
Nee, denk niet dat iemand dit terugbetaald krijgt...

4 maanden geleden

Ik ben het ook van de week gaan halen moesten jullie ook 2 pilletjes tegelijk in pakken in de avond?

4 maanden geleden

Reactie op stefanieke95

Ik ben het ook van de week gaan halen moesten jullie ook 2 pilletjes tegeli ...
Ja normaal wel. Maar als ik er s morgens een pak is het ook al beter.

2 maanden geleden

Nemen jullie nog steeds navalit ? Ik probeerde te stoppen maar heb het echt nog nodig 😌 Momenteel 16 weken

2 maanden geleden

Tis vrij prijzig maar voor mij was het enorm waard ! Denk qua vermoeidheid dat ik het niet goed weet. Was al heel tijd moe, mss dat het er een beetje effect op had maar voor mij niet hinderlijk aangezien ik al zeer moe was.

2 maanden geleden

Reactie op Eveline2011

Nemen jullie nog steeds navalit ? Ik probeerde te stoppen maar heb het ech ...
Ik was al geminderd tot 1 per avond. Was te doen zo. Nu was mijn doosje op en probeer ik zonder maar vandaag erg misselijk.. blijkbaar kan het wel zijn dat je even misselijk weer bent en moet je het wel even een paar dagen geven.. weet ook niet goed of ik toch best weer begin..

2 maanden geleden

Reactie op Eveline2011

Ik heb ook Navalit 2 dagen laten links liggen en ik was kots, maar echt kotsmisselijk. Hele dag door braken en buikpijn die niet weg ging... Ben weer een doosje van 48 stuks gaan halen... Ik ben eerder vorige maand in het ziekenhuis beland wegens ik al op einde van mijn lichamelijke reserves zat toen ik geen Navalit meer had en bleef braken keer op keer, dus nu heb ik meteen weer een doosje gevraagd. Ik heb een trauma nu. Ik blijf nog even aan de Navalit denk ik...

2 maanden geleden

Reactie op Eveline2011

Ik nam dat enkel als ik echt niet kon functioneren. Neem liefst zo min mogelijk medicatie.

2 maanden geleden

Reactie op LSteurs

Ik nam dat enkel als ik echt niet kon functioneren. Neem liefst zo min moge ...
Ik was ook van dat principe, totdat ik 5 dagen opgenomen werd zonder hospitalisatieverzekering. Dus geef mij voorlopig maar genoeg Navalit🥲

2 maanden geleden

Reactie op LSteurs

Ik nam dat enkel als ik echt niet kon functioneren. Neem liefst zo min moge ...
Ja ik ook.. daarom wil ik ook zsm stoppen maar als ik 1 dag niet neem ben ik weer aan het overgeven 😌

2 maanden geleden

Ik had naar het einde van mn doosje beginnen afbouwen, door een aantal avonden maar 1tje te nemen ipv 2. En dat ging best wel goed. Enkel af en toe last van maagzuur, maar dan kan ik gaviscon nemen. Gynaecoloog zei ook dat het beter was om af te bouw met navalit, omdat het nogal verslavend is. (Wat ik ook wel kan geloven, het is ook gewoon een wondermiddel 🙈)

2 maanden geleden

Ik ben het nu ook nog aan nemen. Merk dat mijn misselijkheid aan afnemen is. Dus denk ook te stoppen