4 Reacties
3 maanden geleden
Je bent zeker niet alleen. Ik had in februari een miskraam en ik heb wekelijks verschillende keer nachtmerries die super echt lijken waarbij ik op toilet zit en liters bloed uit me loopt. Ik word telkens wakker met de gedachte 'ik ben mijn kindje weer kwijt' en moet altijd even tot besef komen dat het een nachtmerrie was. Ik had in mijn vorige zwangerschap ook zeer rare maar altijd levensechte dromen. Het is een ding blijkbaar 馃槄 Zal zeker geen kwaad kunnen voor je babytje hoor, die ligt sowieso te dansen op de beat van je hartslag! 馃ぃ niet mee inzitten xxx
3 maanden geleden
Gelukkig heb ik niet vaak nachtmerries, maar die heb ik zeker ook gehad. Voor mijn 1ste ego had ik gedroomd dat mijn baby in 2en was en de gynaecoloog het aan elkaar moest zetten om een heel baby te hebben... en ik heb eens gedroomd dat ik enorme ruzie had met vriendinnen van mij. Kon ze wel wat aandoen in mijn droom.
Voor de rest heb ik elke avond eigenlijk nu dromen. Geen nacht dat voorbij gaat zonder dat ik heb gedroomd, maar gelukkig niet altijd nachtmerries.
3 maanden geleden
Ik heb vooral nachtmerries over mensen dat ik al jaren niemeer gezien heb en over mensen waar ik ruzie mee heb馃ぃ of mensen die ik al lang vergeten was. Echt enge rare nachtmerries al sinds begin van zwangerschap