Hallo allemaal,
Ik heb even een vraagje ivm onze naamkeuze
kennissen van ons die we een half jaar zo goed als elk weekend zien owv de sport van mijn man en het andere deel van het jaar zo goed als niet zien, hebben hun pasgeboren dochtertje Olivia genoemd
De naam Livia stond bij ons nog voor ik wist dat het een meisje ging zijn op nummer 1, nu twijfel ik omdat hun dochter Olivia heet.
Zouden jullie hier rekening mee houden of hoe denken jullie hier over?
Groetjes🤍
Nee , onze dochter gaat ook olivia heten, het is een van de meest voorkomende meisjesnaam al 3jaar ik had hier ook mijn bedenkingen bij maar mijn man wou deze naam en dat waren mijn enige bedenkingen dat er bv te veel kindjes dezelfde naam zouden hebben maar dan is dat zo maar
Als je een naam mooi vind moet je die gewoon pakken, je kan niet met iedereen rekening houden. (Ik zou zelfs met niemand rekening houden als het om een naam zou gaan die wij willen kiezen voor onze baby) als jullie beide de naam mooi vinden gewoon voor gaan💓
Gewoon de naam nemen die je leuk vind, anders ga je er zoiezo spijt van hebben. Onze naam is 1 letter verschil met de naam van mijn beste vriendin haar dochter, en ze vind het geweldig. Doe gewoon wat je zelf wilt en volg je hart.