15 Reacties

3 maanden geleden

Nog niet, wachten nog op resultaten van tweede NIPT gezien eerste mislukt was... Wij zijn vanplan om een reveal te doen voor onze ouders en grootouders. Hen uitnodigen voor een stukje taart en dan met zo een ballon of confetti/kleurwolk popper het geslacht bekend te maken... Niets groot maar klein en gezellig. We gaan het dan wel ook filmen zodat we het naar onze vrienden kunnen sturen.

3 maanden geleden

Heb me niptest nu vrijdag en 7 september hebben we een gender reveal feest voor vrienden en familie

3 maanden geleden

Wij hebben het alleen aan onze jongens verteld en mijn beste vriendin. (Geen contact met mijn moeder en mijn papa heeft alzheimer) vader vriend woont in Kameroen
Ik ga het niet doen, aangezien we nog steeds niet namen hebben voor de 2

3 maanden geleden

Reactie op Bernadine, Mike, Malika,Chantal

Ik ga het niet doen, aangezien we nog steeds niet namen hebben voor de 2
wat heeft een gender reveal met namen te maken? 😅

3 maanden geleden

Wij hebben aanstaande zaterdag gender reveal gepland met familie en vrienden. Wij wouden geen gekke dingen dus alleen een taart dat we gaan aansnijden en voor de rest gewoon gezelligheid. 🥰

3 maanden geleden

Wij hebben geen gender reveal gedaan. We gaan wel een babyshower plannen voor de familie (rond november) en dan een babyborrel voor de vrienden ongeveer 2-3 maand na de geboorte, zodat we het huisbezoek kunnen beperken tot de familie. De vrienden/collega's die kunnen dan op de babyborrel het kindje voor de eerste keer zien. Wij hebben geen zin om iedereen verplicht tot thuis te laten komen

3 maanden geleden

Ik doe een genderreveal als ik 20 weken ben, met ongeveer een 35 tal mensen

3 maanden geleden

mijn vrindinnen hebben nu de zondag dat komt een gender revail in elkaar gestopt voor ons😀

3 maanden geleden

Hier ook geen gender reveal.. Te drukke planning in de weekends en wij trouwen ook in november dus even alle tijd naar de trouwvoorbereidingen

3 maanden geleden

Wij willen het geslacht geheim houden tot aan de geboorte, eens benieuwd of ons dat gaat lukken 🙈

3 maanden geleden

Reactie op 1995vantje

Wij willen het geslacht geheim houden tot aan de geboorte, eens benieuwd of ...
Weten jullie het zelf allebei wel? Of enkel een van de twee?

3 maanden geleden

Reactie op marisje1990

Weten jullie het zelf allebei wel? Of enkel een van de twee?
Mijn vriend wou het eerst niet weten maar ik weet het toch liever wel dus hij wilt het dan ook wel weten 😅 tenzij hij nog van gedacht zou veranderen...

3 maanden geleden

Omdat mijn vriend geen fan is van een gender reveal feestje, wil ik kraslotjes maken om dan aan familie en vrienden te geven bij de komende bezoekjes (eens we zelf het geslacht weten) Inspiratie had ik van deze app gehaald

3 maanden geleden

Ik had voor de familie een gendertaart gemaakt. Binnenkant gaf dan de blauw kleur aan van ons ventje. 💙🍼