7 Reacties

4 maanden geleden

Ik ging vroeger altijd rond middernacht slapen. De wekker stond om 7u en stond meestal rond 7u30 à 7u40 op. Als ik nu niet om 22u ga slapen ben ik de volgende dag een wrak... 😅

4 maanden geleden

Idem hier 🙋🏻‍♀️ ik moet mezelf echt door de dag sleuren en verplichten om wat te bewegen 🙈 ik probeer namiddag telkens een dutje te doen van een half uurtje, maar ik kan niet zeggen dat ik dan meer energie heb 😅

4 maanden geleden

Reactie op Fiie

Idem hier 🙋🏻‍♀️ ik moet mezelf echt door de dag sleuren en verplichten om ...
ik wou dat ik ook een dutje kon doen... maar kan moeilijk onder m'n bureau kruipen opt werk 😂

4 maanden geleden

Reactie op GlitterxGirl

ik wou dat ik ook een dutje kon doen... maar kan moeilijk onder m'n bureau ...
Dat is moeilijk ja 😅 ik ben thuis, dus op zich handig. Maar ik merk wel als ik mezelf actief bezig kan houden, het beter gaat. Maar zo een dag aan de bureau zitten 😴

4 maanden geleden

Idem. Ik moet me in de namiddag echt wakker houden op het werk. Ik lig elke avond na het eten in mijn bed wat te rusten. De ochtenden zijn oké maar mijn energie is heel snel op. Ik denk dat het wat afwachten is tot 2e trimester voor het beter wordt.

4 maanden geleden

Reactie op GlitterxGirl

Ik ging vroeger altijd rond middernacht slapen. De wekker stond om 7u en st ...
Hier hetzelfde! 🥱

4 maanden geleden

Oh daar heb ik ook last van 😭 vooral op het werk en ook als ik thuis ben. Heb nog een dochtertje van 4 dus soms valt dat wel zwaar, maar gelukkig vermaakt zij zich wel goed of ligt ze lekker met mama samen.