10 Reacties

4 maanden geleden

Hey, Ik heb me ook thuis gezet deze week. Ik werk in een hotel als front office en door de misselijkheid en vermoeidheid lukt het mij ook echt niet.. Voel me er ook lastig bij maar de dokter zegt ook dat werk nu op de 2de plaats komt.. Spa limoen/gember helpt wel goed voor mijn maag! Succes en denk aan jezelf!

4 maanden geleden

Ik ben een paar weken geleden ziek naar huis gegaan, ook misselijk. Dokter had me alleen voor die dag een briefje voorgeschreven en zei dat er nog wel weken zullen volgen waar ik me niet goed zal voelen maar dat ik daar door moest dat ze me niet ziek kon thuis schrijven voor 3 maand… 🥲 ik struggle echt op het werk, kan me soms amper wakker houden, koffie geur maakt me kotsmisselijk,…

4 maanden geleden

Reactie op 07feb2025

Ik ben een paar weken geleden ziek naar huis gegaan, ook misselijk. Dokter ...
Zo erg! Ik zou eens naar een andere dokter gaan.. als je u niet goed voelt kan je toch niet gaan werken?

4 maanden geleden

Ik ben ook 7w2d en ik ben ook heel misselijk. Mijn dokter heeft mij 3dagen thuis gezet en navalit voorgeschreven. Ik vind het ook lastig tov mijn werkgever maar als het niet anders gaat… Inderdaad even aan jezelf denken :)

4 maanden geleden

Navalit helpt dan wel tegen de misselijkheid, maar ik word er echt extreem moe van. Gevaarlijk ook soms, als je nog naar huis moet rijden. 😞

4 maanden geleden

Reactie op 07feb2025

Ik ben een paar weken geleden ziek naar huis gegaan, ook misselijk. Dokter ...
Dit vind ik ook wel erg. De dokter had me anderhalve week thuis gezet en nadien had de gynaecoloog me ook nog eens anderhalve week thuis gezet. Het ging gewoon echt niet. Het enige wat ik deed was overgeven en in bed liggen. Zorg goed voor jezelf 🍀

4 maanden geleden

Huisarts heeft me thuis geschreven tot mijn drie maanden om zijn, een weekje en daarna 2 weken verlof

4 maanden geleden