9 Reacties
3 maanden geleden
Je mag paracetamol, maar in jou geval zal ik dit informeren aan de huisarts, wat je kan gebruiken misschien heeft hij alternatieve medicijnen voor je.
3 maanden geleden
Reactie op Bernadine, Mike, Malika,Chantal
Je mag paracetamol, maar in jou geval zal ik dit informeren aan de huisarts ...
Danku,
3 maanden geleden
Ik leef met je mee!
Ik heb een koeltepad die je over je hoofd kan trekken, dan geeft die druk op je hoofd en koelte. Bij mij helpt het om deze aan te doen en dan in bed te kruipen. Een hoofdmassage met veel druk en als het niet over gaat neem ik paracetamol, dat is op zich de enige pijnstiller dat je veilig kan nemen, tot max. 6 per dag van 500gr.
Veel succes 🍀
3 maanden geleden
Van mijn gynaecoloog mag ik triptanen (zolmitriptan bijvoorbeeld) nemen. Ik ben ook een migraine patiënt, ik heb mijn medicatie die ik maandelijks inspoot moeten stoppen omwv zwangerschapswens, dit moest minstens 6 maand voor ik zwanger werd. Nu heb ik ook al 3 dagen heftige migraine😩. De pijn is verschrikkelijk.
3 maanden geleden
Reactie op LoeDL
Van mijn gynaecoloog mag ik triptanen (zolmitriptan bijvoorbeeld) nemen. Ik ...
Pff terror. Paracetamol werkt niet maar ik doe koude compressen en donkere kamer... Sterkte 🤍
3 maanden geleden
Reactie op Fiie
Ik leef met je mee!
Ik heb een koeltepad die je over je hoofd kan trekken, ...
Welk merk is je koeltepad? Klinkt zalig.. Ik draag een zwart ooglapje en al 2 paracetamolletjes binnen van 1000mg helpt ni veel maar kan wel de dag aan.
3 maanden geleden
Reactie op Jasminehackert
Welk merk is je koeltepad? Klinkt zalig.. Ik draag een zwart ooglapje en al ...
Is niet meer leverbaar zie ik, maar dan heb je wel al een idee van wat voor 1 ik heb. Er staan er zo verschillende op bol, van verschillende merken. Bij mij brengt het echt verlichting.
https://www.bol.com/be/nl/p/migraine-muts-pro-600g-migraine-masker-hoofdpijn-maske-migraine-cap-oogmasker-warmte-en-koude-therapie-oogkussen-zwart/9300000160456191/?referrer=socialshare_pdp_www
3 maanden geleden
Reactie op LoeDL
Van mijn gynaecoloog mag ik triptanen (zolmitriptan bijvoorbeeld) nemen. Ik ...
Ben je er ondertussen vanaf? Ik heb nog steeds last. Dag drie nu. Die paracetamol werkt echt niet voldoende.. 3x per dag neem ik het.