Hey hey
Wij weten al wie we meter en peter zouden vragen. Eigenlijk hebben we 3 meters en 1 Peter. Onze beide moeders zijn meters en dan de peter is de broer van men man en de 3de meter zou dus mijn nichtje zijn. Maar eerlijk gezegd begin ik nu enorm te twijfelen. Ik heb eigenlijk niet super veel vrienden of echt close vrienden of vrienden die ik dagelijks zie. We willen echt wel iemand die dicht bij ons staat en vaak kan afkomen voor het kindje. Nu mijn nicht woont in Antwerpen, in Limburg dichtbij de grens van Nederland. Mijn nicht was ook een van de eerste die wist dat we gingen trouwen, ze was ook mijn getuige. We zitten wel beide op een lijn qua waarden en normen zeg maar. Ook men man komt er goed overeen. Wat voor mij super belangrijk is. Nu mijn nichtje heeft haar eigen leven en heeft het super druk. Ik begin ineens te twijfel of het wel slim is. Ook begin ik te twijfelen of ze wel ja zou zeggen. Ik weet dat ze haar eigen leven heeft, eigen vrienden Enzo waar ze misschien closer mee is.
Ik weet gewoon niet goed wat ik moed doen.. Het voelt gewoon zo kut om andere mensen te zien die wel echt een close vriendschap hebben. Ik vind het ook oprecht moeilijk om nieuwe vriendschappen te maken.
Ik wou het even delen , misschien dat er nog mensen zijn die hier moeite mee hebben. Hoe gaan jullie er mee om?