Dag mama’s,
Onze Peter is ondertussen gekozen, maar voor de meter is het moeilijk.
Ik ben enig kind, mijn partner heeft zijn broer als Peter gekozen.
Ik ben zelf meter van 2 schatten van kinderen van vriendinnen, maar weet niet of 1 van die 2 wil nemen.
Vriendin 1. Ken ik van middelbaar. Ik ben meter van haar oudste dochter (6,5 jaar) en ben haar getuige geweest (en heb heel veel last minute mogen regelen). Zij is haar iets te aan het opdringen nu, qua heb je dit al gekocht en dat voorzien en zo en zo en we moeten altijd richting haar gaan want met 2 kinderen (3 en 6,5 jaar) vindt ze zwaar. En ze praat steeds negatief over moederschap. Ze is nog geen meter. Ik heb een goede relatie met mijn metekind, maar ziet ze niet vaak als ik zelf geen moeite doe 🤷🏻♀️
2.tweede vriendin, ken ik nu 6 jaar. Ze is een schat, ze heeft mij haar zwangerschapskledij gegeven en spulletjes opzij gezet van haar zoon (wordt 3 jaar) voor later. Maar haar man heeft nog geen 1 keer op zijn zoon gepast. Als ze iets wil doen met mij of wil gaan sporten moet het altijd naar de oma’s. De papa heeft al 2 kinderen (10 en 13 jaar) en gunde haar 1tje (samengesteld gezin). Ze is al 1 keer meter en zei dat ik me niet verplicht moet voelen. De relatie bij hun gaat in ups en downs. Wat soms moeilijk maakt en ik niet weet of het een stabiele omgeving is.
3. Vriendin drie, ken ik van mijn eerste jaar unief, dus nu ook al 15 jaar. Ik ben haar bruidsmeisje geweest en ging met haar uit, sporten en op vakantie. Ze kent de toekomstige Peter al een beetje en heeft zelf een dochtertje van 1 jaar nu. Enig issue ze is meter van ander kindje van vriendin die op 6 februari verjaart en ik ben uitgerekend op 5 februari. Zij is er wel altijd al voor mij geweest en dringt haar niet op. Ze zei je moet met je hart kiezen en weet dat ik er altijd zal zijn voor je.
Wie zouden jullie kiezen en waarom? 🙏🙏