17 Reacties

Die van mij heten Chantal en Malika

3 maanden geleden

Elena Leona Victoria Olivia Freya Valentina Esmee Amelie / Amélie / Amelia Emily Isabella / Bella Emma Eveline / Evelyn Martha Phoebe Selina /Celina Arya Alicia Christina Marie / Maria Louise Ella Eloise Alexis Hailey / Haley Brianna Arianna / Ariana Eleonora Alana Fiona Rosalie Marilou Renée Annabelle Nora Mona Sofia Eline Noémie Milly Lydia Josephine / Josephina / Josie Aline Alyssa

3 maanden geleden

Deze staan in mijn lijst: Febe Lise Nell Stella Elle Stien Lou Renée Anna Anne Liv Ik twijfel zelf nog tussen 2 ervan

3 maanden geleden

Wij hebben een Féline en een Maëlle :)

3 maanden geleden

Waarom zou je niet dezelfde naam mogen nemen? Ik zou er mij niks van aantrekken om eerlijk te zijn, als de naam jullie ligt… waarom veranderen dan. Maar snap dat het ergens niet leuk is

3 maanden geleden

Reactie op Moonwomxnn

Waarom zou je niet dezelfde naam mogen nemen? Ik zou er mij niks van aantr ...
Volledig mee akkoord!!! Je moet de naam nemen waar jij je goed bij voelt. Ik zeg altijd, wie weet spreek je binnen 5 jaar niet meer met die persoon. Dan moet je levenslang naar je kindje kijken en denken hoh had ik toch maar die prachtige naam gekozen... altijd doen waar je je goed bij voelt. Er staat geen naam op een kindernaam. Het is voor iedereen vrij te nemen!.

3 maanden geleden

Wij verwachten een jongen. Waardoor we onze favoriete meisjesnaam niet kunnen gebruiken. Moesten we een dochtertje krijgen zou ze Jade heten 🥰. Maar nu dus op zoek naar een jongensnaam (de jongensnaam die we nu hebben, overtuigd ons beide niet helemaal)

3 maanden geleden

Romi Romée Jade Tess Nette Vive Silke Nina Dit was het hele lijstje met meisjesnamen.

3 maanden geleden

Reactie op GlitterxGirl

Elena Leona Victoria Olivia Freya Valentina Esmee Amelie / Amélie / Amelia ...
Omg, echt alle namen die ik op mijn lijstje had staan hier ook in!

3 maanden geleden

Reactie op ineke1303

Wij hebben een Féline en een Maëlle :)
Féline was ook een optie bij mij! Maar mijn vriend wou niet helaas 😁

3 maanden geleden

Reactie op Moonwomxnn

Jade stond ook op mijn lijst!

3 maanden geleden

Reactie op Moonwomxnn

Hmm, ik wil eerder iets origineels, wat nog niet voorkomt in onze directe omgeving 😄

3 maanden geleden

Reactie op LW1999

Hmm, ik wil eerder iets origineels, wat nog niet voorkomt in onze directe o ...
Mae 🤩 Zo heet onze dochter 😊 Mochten we een meisje krijgen zou het Sue geweest zijn.

Reactie op LW1999

Hmm, ik wil eerder iets origineels, wat nog niet voorkomt in onze directe o ...
Die van mij heet Malika, Maar vind Giovanna ook mooi

3 maanden geleden

Reactie op LW1999

Féline was ook een optie bij mij! Maar mijn vriend wou niet helaas 😁
Mijn vriend denkt dat direct aan katachtige in Engels. Vond ik ook een mooie naam

3 maanden geleden

Meisje was bij ons Loua, Luna, Maxine of Novi Jongensnamen was een pak moeilijker 😅

3 maanden geleden

Namen op de lijst die we niet nemen: Aurélie Eleana Leali Romilly Aurore/aurora Léana Leonie Lenthe Eleonore/eleonora Leonore Liv Naam voor baby nu: Livia Andere dochter: Estelle