24 Reacties

5 maanden geleden

Super leuk! Gefeliciteerd 😍🥰 Ik ga vandaag testen met de digitale van cb waar de weken opstaan, hiervoor wel positieve testen gehad maar ben toch nog benieuwd wat die aan geeft. Ik heb rugpijn en af en toe vlagen van misselijkheid maar niet overgeven hoor. Hoe gaat het met jou? Spannend hè? ✨

5 maanden geleden

Oh super, hopelijk een goed resultaat! Laat iets weten 😊 Ik heb een zeurderig gevoel in m'n buik en ben héél snel moe. Oh ik vind het zo spannend! Ben jij natuurlijk zwanger?

5 maanden geleden

Ooooh dikke proficiat!! Het is ook echt zo spannend he! Je spreekt over iui, dus jullie hebben al wel een weg afgelecht gok ik? Dan is dit extra speciaal!!

5 maanden geleden

Hallo! Hier vandaag ook een test gedaan (2 dagen voor ik normaal moet menstrueren). BAM positief. Echt mega spannend ☺️

5 maanden geleden

Reactie op Laurrra

Oh super, hopelijk een goed resultaat! Laat iets weten 😊 Ik heb een zeurde ...
Ik heb gisteren weer een test gedaan, met de cb digitaal. 3+ dat betekend meer dan 5 weken dus maandag meteen de gyne bellen voor een echo afspraak 😊 En ja natuurlijke manier, word ons 2e kindje, dochtertje is bijna 4.

5 maanden geleden

Reactie op LR❤️

Ik heb gisteren weer een test gedaan, met de cb digitaal. 3+ dat betekend m ...
Wauw, proficiat!!!! ❤️

5 maanden geleden

Reactie op Nelvd

Hallo! Hier vandaag ook een test gedaan (2 dagen voor ik normaal moet menst ...
Oh ik zie het op je foto! Dikke proficiat! 🎉 Wanneer ga je bloed laten trekken? 😊

5 maanden geleden

Reactie op katleenvw

Ooooh dikke proficiat!! Het is ook echt zo spannend he! Je spreekt over iui ...
Zeker, 3 jaar duurde het.. zonder verklaarbare reden. Nu de derde iui zwanger dankzij extra progesteron (amelgen), denk ik ❤️

5 maanden geleden

Reactie op Laurrra

Oh ik zie het op je foto! Dikke proficiat! 🎉 Wanneer ga je bloed laten tre ...
Dankjewel hihi, ik heb dat eigenlijk niet gedaan bij de eerste, nu ook niet. Ik wacht meestal gwn tot ik de eerste echo heb. Ik ga maandag bellen voor een afspraak in te plannen 😊 Mijn test de eerste dag was trouwens ook als die van jou, en nu goed opgelopen. Heb jij al een mooie test tot nu?

5 maanden geleden

Reactie op LR❤️

Dankjewel hihi, ik heb dat eigenlijk niet gedaan bij de eerste, nu ook niet ...
Deze test was gisteren, vandaag ietsje donkerder maar nu hoop ik natuurlijk morgen op een knaller 😉 Morgen zou ik normaal ongesteld moeten worden. Oh jij houdt het wel heel spannend dan. 😍 Ik moet voor het werk bloed laten trekken omdat ik met kinderen werk moet ik bewijs op papier hebben 😊 Heb je een idee wanneer ze de eerste echo doen? Bij mij is het 10 jaar geleden dat ik voor de eerste keer mama werd. Ik bel maandag ook ❤️

5 maanden geleden

Reactie op Laurrra

Deze test was gisteren, vandaag ietsje donkerder maar nu hoop ik natuurlijk ...
Oh ja wel goed dat je toch bloed moet prikken, kan je meteen hcg checken! Uhmm normaal bij de 8/9 weken plannen ze de 1e echo in want dan kunnen ze ook meteen het hartje horen kloppen. Als je het daarvoor doet is de kans kleiner dat je het wel ziet maar geen hartje nog kan horen, dacht ik hoor. Voor mij is het ook al weer 4 jaar geleden haha. Voelt weer als nieuw alles😍😅

5 maanden geleden

Reactie op Laurrra

Oh ik zie het op je foto! Dikke proficiat! 🎉 Wanneer ga je bloed laten tre ...
Ik ga volgende week een afspraak maken!

5 maanden geleden

Proficiat allemaal! 😁🤰🏼 hier ook 4 weken zwanger. Na een lange moeizame weg gelukt via iui.

5 maanden geleden

Reactie op germaineke

Proficiat allemaal! 😁🤰🏼 hier ook 4 weken zwanger. Na een lange moeizame ...
Proficiat!! Hoeveelste iui was het voor jullie? Wanneer was je iui? Onze was zondag 19 mei

5 maanden geleden

Reactie op LR❤️

Oh ja wel goed dat je toch bloed moet prikken, kan je meteen hcg checken! U ...
Morgen bel ik naar fertiliteit, dacht dat zij op 7 weken een eerste echo doen maar we zullen zien. Hoe gaat het met jou?
Proficiat, met je zwangerschap

5 maanden geleden

Reactie op Laurrra

Proficiat!! Hoeveelste iui was het voor jullie? Wanneer was je iui? Onze wa ...
Bij onze tweede poging was het raak. De fertiliteitsarts had er weinig hoop op en de voorbereiding voor ivf was al gestart. Dan toch ineens raak. Wij hadden vooral moeite met het verkrijgen van kwaliteitsvolle eitjes en een tekorte luteale fase. Gonal F in combinatie met utrogestan was onze redding. Wij hadden iui op 13/5 😃.

5 maanden geleden

Ik heb mijn IUI behandeling gehad op 14 mei. En ben nu ook zwanger:)

5 maanden geleden

Reactie op Laurrra

Zeker, 3 jaar duurde het.. zonder verklaarbare reden. Nu de derde iui zwang ...
3 lange jaren kan ik mij voorstellen! Hoe is het ondertussen daar? 😊

5 maanden geleden

Reactie op katleenvw

3 lange jaren kan ik mij voorstellen! Hoe is het ondertussen daar? 😊
Heel lang, daardoor lijkt het nu nog heel onwerkelijk! Het gaat goed, vandaag bloed laten trekken en vrijdag opnieuw. Hoe gaat het met jou?