10 Reacties

2 maanden geleden

Voel je ook steken ? Vooral je hebt gegeten? Ik had dit en bleek dat ik dus een maagontsteking had. Misschien toch even langs de huisarts of gynaecoloog gaan. Of ja gynaecoloog als je er bent, er iets van zeggen. Ik was bij de huisarts omdat ik wat steken ervaarde rond de borst. Maar had ook steken rondom de maag maar dacht dat dit kwam doordat men ribben aan het stretchen was zeg maar door de baby. Maar dit was dus gewoon mijn maag die ontstoken was. Die steken rondom de borst kwam daar ook van. Heb daar pillekes voor gekregen. Ben even de naam kwijt. Verleden vrijdag naar de gynaecoloog geweest en had dit verteld en ze vertelde dat ik die pillen mocht blijven gebruiken omdat het erger gaat worden gedurende zwangerschap. Ik ben 20 weken

2 maanden geleden

Reactie op Marie-Line22

Voel je ook steken ? Vooral je hebt gegeten? Ik had dit en bleek dat ik du ...
Oei ja ik heb inderdaad ook steken, misschien volgende keer vermelden bij de gynaecoloog

één maand geleden

Ik heb dit ook al sinds ruim een maand. Ik had ervoor buikgriep gehad dus gaf eerst daaraan de schuld. Ik ben nu aan het zien wat ik kan doen om het te beteren. Nu 2 dagen geen frisdrank op (voorheen wel maar 1 glas per dag) en lijkt al wel verbetering. Verder minder kruidig of vet eten en zorgen dat je goed kan boeren na het eten 🙈🙈 Kan gênant zijn maar scheelt buikpijn/misselijkheid… ff rondlopen of de trap op en dan komt de boer sneller 🙈 Thuis moeten we al lachen om al mijn boeren 😅

één maand geleden

Reactie op irenebv

Ik heb dit ook al sinds ruim een maand. Ik had ervoor buikgriep gehad dus g ...
Merk je dat vettig eten het uitlokt?

één maand geleden

Reactie op irenebv

Ik heb dit ook al sinds ruim een maand. Ik had ervoor buikgriep gehad dus g ...
Ik zou het sowieso eens benoemen bij de huisarts of gynaecoloog

één maand geleden

Ik heb dit ook, een heel zwaar gevoel in de maag.

één maand geleden

Ik heb dit al de hele zwangerschap. 🥲 De dokter heeft mij hiervoor Omeprazole voorgeschreven. Dat helpt wel de maag te kalmeren 🙏🏼

één maand geleden

Reactie op mmmontana

Ik heb dit al de hele zwangerschap. 🥲 De dokter heeft mij hiervoor Omepraz ...
Deze neem ik ook nu. Echt een life Saver

één maand geleden

Reactie op Marie-Line22

Merk je dat vettig eten het uitlokt?
Vooral vet én kruidig, dan krijg ik het zuur. Geen frisdrank en niet te veel over eten helpt al enorm bij mij. Nog steeds wel veel boeren maar niet te veel last verder. Morgen bespreek ik het bij de huisarts. Hopelijk heeft hij tips en stiekem hoop ik dat het een fase is 😬

één maand geleden

Ik heb dit ook al heel de zwangerschap en neem hiervoor omeprazole, wat zeker helpt! Ik vermijd wel te vettig eten, want dan nog heel veel last.