8 Reacties

11 dagen geleden

Bedoel je precies een klein stukje extra huid ? Zoja dan heb ik dit ook op mijn tepels 🙈 t zijn echt mini dingetjes maar wel iets geks 🙊 ik heb dit ooit onder mijn oksel ook gehad maar nooit echt aandacht aan besteed. Ik vermoed dat het van de groei is? Heb er me eigenlijk nog geen vragen bij gesteld 😜

11 dagen geleden

Reactie op 1995vantje

Bedoel je precies een klein stukje extra huid ? Zoja dan heb ik dit ook op ...
Goh ik weet niet zo goed hoe dat ik exact kan uitleggen. Als ik er een foto van kan maken dan stuur ik het even.

11 dagen geleden

Reactie op 1995vantje

Bedoel je precies een klein stukje extra huid ? Zoja dan heb ik dit ook op ...
Zo zien ze er dus uit. En ze hangen dus los maar ze zitten nog vast aan men huid zeg maar.

11 dagen geleden

Hey! Dat komt door de hormonen. In het Engels zijn skin tags. Ik weet niet of je soms op reddit leest maar daar las ik dat best veel vrouwen er last van hebben Ik heb er ook extra gekregen in mijn nek en decolleté. Ik denk dat ze ook wel weer verdwijnen. Zo herinner ik me het na mijn eerste kindje. Aan je tepels is het geloof ik iets anders , (ook onschadelijk) maar ik ken de naam niet.

11 dagen geleden

Reactie op Marie-Line22

Zo zien ze er dus uit. En ze hangen dus los maar ze zitten nog vast aan men ...
Idd exact dit! Ik heb er zo eentje op mijn tepelhof... zou eens moeten kijken of ikdit ook op andere plaatsen heb

10 dagen geleden

Ik heb dit gehad, maar dan echt OP mijn tepel. Werd na een tijd heel gevoelig zelf pijnlijk als ik koud had. Ze hebben dit met soort zwavelstokje(??) er af gehaald. Nu heb ik opnieuw zo een kleine skin tag op mijn tepelhof maar is (nog) niet pijnlijk. Is blijkbaar heel normaal

5 dagen geleden

Zijn het geen wratjes?

4 dagen geleden

Ik heb dit ook gekregen op verschillende plaatsen, gynaecoloog wijt dit aan de hormonen