18 Reacties

5 maanden geleden

Hey ik heb sinds zondag een positieve test en heb super veel onder rug pijn, ook buikpijn en misselijk 🙈 dus denk dat het echt wel kan hoor. Ik zou nu "4 weken" moeten zijn.

5 maanden geleden

Reactie op LR❤️

Hey ik heb sinds zondag een positieve test en heb super veel onder rug pijn ...
Ja hier ook 4 weken. Spannend! Hopelijk gaat alles goed. Veel succes 🤞

5 maanden geleden

Jaa dat hoop ik ook zeker. Spannende tijd ✨ Veel succes voor ons beide 🤰

5 maanden geleden

Hier ook vooral krampen in de onderbuik en ik zou ook 4 weken moeten zijn. Veel succes daar! 🍀

5 maanden geleden

Ik ben nu 3 weken en 5 dagen en heb ook wel buikkrampen en rugpijn is dat iets typisch voor de eerste weken

5 maanden geleden

Voorzichtige proficiat voor jullie en ook veel succes. Ik heb ook 3 maand geleden een miskraam gehad. Nu alle symptomen die m'n maandstonden meestal aankondigen: acne, buikkrampen en vermoeidheid. Maar toch te laat en een licht positieve test. 🤞🏽

5 maanden geleden

Ik heb nog maar een miskraam gehad op 28/04, maar niet gewacht met verder te gaan 🙈 ik voelde mijn eisprong echt komen dus ja … ook sinds zondag een positieve test in handen. Ik heb gelijkaardige symptomen hoor… al heb ik nog geen kinderen/succesvolle zwangerschap gehad. Dus weet niet wat normaal is. De zwangerschapstesten bij mij blijven wel een beetje hetzelfde sinds eergisteren , maar zijn wel donkerder dan de vorige keer. Zijn jullie testen vergelijkbaar?

5 maanden geleden

Hey! Zondag testte ik ook positief voor de eerste keer. Vandaag 3 weken en 5 dagen en ik heb exact hetzelfde... zo'n raar gevoel in mijn onderbuik en zo'n stekende pijn in mijn rechterlies. Dinsdag had ik al een HCG van 81, morgen opnieuw eentje om te zien hoe het evolueert. Ergens stelt het wel gerust dat mijn HCG al goed stond dinsdag, dus k ben geneigd om te denken dat het erbij hoort bij sommigen?

5 maanden geleden

Reactie op sillllieeee

Ik heb nog maar een miskraam gehad op 28/04, maar niet gewacht met verder t ...
Hier telkens 2 dagen tussen. Gisteren naar arts geweest hcg 376. Voorlopig een goed begin! Hopelijk gaat het verder goed. Ook veel succes

5 maanden geleden

Reactie op EsméeD

Hey! Zondag testte ik ook positief voor de eerste keer. Vandaag 3 weken en ...
Ja sowieso positief denken! Veel succes

5 maanden geleden

Hey! Heel spijtig om te lezen dat jullie een zwangerschapsverlies hebben moeten meemaken. Ik wens je nog veel sterkte in dit verlies. Kan me voorstellen dat dit heel wat angst met zich meebrengt nu... Ik kan je misschien wel een beetje geruststellen. De pijn die jij omschrijft is exact wat ik ook heb. En ben ook licht positief sinds vorig weekend.

5 maanden geleden

Reactie op katleenvw

Hey! Heel spijtig om te lezen dat jullie een zwangerschapsverlies hebben mo ...
Hopelijk gaat alles ook goed bij jou!

5 maanden geleden

Erg om te lezen van het verlies. Heel begrijpelijk dat je nu extra oplettend bent. Ik heb sinds vorige vrijdag buikpijn en ik dacht dat het PMS was (en dus weer niet). Zeurende, stekende pijn. En dan: zeer overtuigende zwangerschapstesten gedaan en nu 4+ weken. Ik las online dat pijn nu heel vaak voorkomt. Als er bloedverlies is en daarna pijn, is het wel zorgelijk.

5 maanden geleden

Ik ook last van lichtr krampen, rugpijn, opgeblazen gevoel en gassy, vermoeidheid, veel eetlust. Lijkt een beetje op menstruele klachten. Ben nu 4 weken en 2 dagen.

5 maanden geleden

Reactie op dellie

Hier telkens 2 dagen tussen. Gisteren naar arts geweest hcg 376. Voorlopig ...
Wat een knaltest is die onderste! Op hoeveel dagen na nod is die genomen?!

5 maanden geleden

Ondertussen ook een duidelijke test in handen. Dit zou 16DPO moeten zijn. Idd exact dezelfde symptomen zoals jij omschrijft nog steeds, mijn botsten beginnen wel meer en meer pijn te doen .

5 maanden geleden

Reactie op LSteurs

Wat een knaltest is die onderste! Op hoeveel dagen na nod is die genomen?!
2 dagen nod

5 maanden geleden

Reactie op sillllieeee

Ondertussen ook een duidelijke test in handen. Dit zou 16DPO moeten zijn. I ...
Oh super! 🤩