18 Reacties
5 maanden geleden
Ik heb nog maar een miskraam gehad op 28/04, maar niet gewacht met verder te gaan 🙈 ik voelde mijn eisprong echt komen dus ja … ook sinds zondag een positieve test in handen. Ik heb gelijkaardige symptomen hoor… al heb ik nog geen kinderen/succesvolle zwangerschap gehad. Dus weet niet wat normaal is. De zwangerschapstesten bij mij blijven wel een beetje hetzelfde sinds eergisteren , maar zijn wel donkerder dan de vorige keer. Zijn jullie testen vergelijkbaar?
5 maanden geleden
Hey! Zondag testte ik ook positief voor de eerste keer. Vandaag 3 weken en 5 dagen en ik heb exact hetzelfde... zo'n raar gevoel in mijn onderbuik en zo'n stekende pijn in mijn rechterlies. Dinsdag had ik al een HCG van 81, morgen opnieuw eentje om te zien hoe het evolueert. Ergens stelt het wel gerust dat mijn HCG al goed stond dinsdag, dus k ben geneigd om te denken dat het erbij hoort bij sommigen?
5 maanden geleden
Hey! Heel spijtig om te lezen dat jullie een zwangerschapsverlies hebben moeten meemaken. Ik wens je nog veel sterkte in dit verlies.
Kan me voorstellen dat dit heel wat angst met zich meebrengt nu... Ik kan je misschien wel een beetje geruststellen. De pijn die jij omschrijft is exact wat ik ook heb. En ben ook licht positief sinds vorig weekend.
5 maanden geleden
Erg om te lezen van het verlies. Heel begrijpelijk dat je nu extra oplettend bent. Ik heb sinds vorige vrijdag buikpijn en ik dacht dat het PMS was (en dus weer niet). Zeurende, stekende pijn. En dan: zeer overtuigende zwangerschapstesten gedaan en nu 4+ weken. Ik las online dat pijn nu heel vaak voorkomt. Als er bloedverlies is en daarna pijn, is het wel zorgelijk.
5 maanden geleden
Ondertussen ook een duidelijke test in handen. Dit zou 16DPO moeten zijn. Idd exact dezelfde symptomen zoals jij omschrijft nog steeds, mijn botsten beginnen wel meer en meer pijn te doen .