15 Reacties

Bloeding hoef je geen zorgen over te maken, komt door dat veel bloed naar je baby gaat. Want als je gaat niezen 馃ぇ kan je ook bloedverliezen. Lijkt bij mij bijna verslaving te worden, daag me man veel meer uit dan voorheen.

4 maanden geleden

Mijn libido is onbestaande de laatste weken 馃槀

4 maanden geleden

Verschikkelijk. Laatste keer deed alles zo pijn. ik wil het niet meer doen... maar toch wil ik mijn man ook niet teleurstellen 馃ス

4 maanden geleden

Mijn libido is ook onbestaande, 10 weken 馃ゲ.

4 maanden geleden

Goh, gaat op en af bij mij. Dat is altijd al geweest ongeveer. Toch zeker de laatste jaren. Mijn libido past zich eig zowat aan ofso. De ene moment heb ik periodes dat ik wat vaker wil en de andere periodes heb ik er veel minder nood aan. Maar sinds ik zwanger ben doen men tepels een stuk meer pijn. En mijn tepels zijn voor mij de manier om me opgewonden te krijgen. Anders lukt het voor mij bijna niet. De laatste vrijpartij was wel wat pijnlijker dan anders. Ik heb nu wel vulvodynie en vaginisme, dus de ene moment vrij weinig pijn en de andere moment iets meer. Maar ik lees dat je als je zwanger bent toch wat meer pijn kunt hebben.

4 maanden geleden

Voor nu is het nog hetzelfde als voorheen. Bij eerste dochtertje hadden we seks tot de 9 maanden. Af en toe wat pijn en als het echt niet ging dan hield hij daar ook rekening mee. En dan stopten we of deden we rustiger. Hij is bij deze zwangerschap nog voorzichtiger dan mij, telkens vragen als ik pijn heb of als alles wel goed gaat. Denk dat dat het belangrijkste is. Dat je blijft communiceren met je partner zodat hij ook weet waar je tegen aan loopt. En ook over je onzekerheden kan praten en zorgen.鉂わ笍

4 maanden geleden

Op en af, mag nu 1.5 weken geen seks ivm de 2 bloedingen en merkte vandaag wel er last van te hebben... dan maar uitwendig en hoop dat het de penitratie is dat niet mag niet het klaarkomen馃槄 wij hebben als het mag gewoon nog seks als voorheen hoop alleen dat hevige seks heel de zwangerschap geen probleem is want van traag geniet ik minder馃槄

4 maanden geleden

Ik ben 10w2d en sinds vorige week heb ik terug wat meer zin... de weken ervoor moest m'n vriend echt moeite doen om mij in gang te krijgen 馃槄馃檲

Reactie op GlitterxGirl

Ik ben 10w2d en sinds vorige week heb ik terug wat meer zin... de weken erv ...
Ben je dan ook op 8 februari uitgerekend?

4 maanden geleden

Reactie op Bernadine, Mike, Malika,Chantal

Ben je dan ook op 8 februari uitgerekend?
Yes! 馃槉

4 maanden geleden

Op een laag pitje momenteel 馃檴

Reactie op GlitterxGirl

Yes! 馃槉
Leuk, ik krijg donderdag definitieve uitslag wanneer we uitgerekend zijn, op de eerste echo stond 8,3 weken terwijl ik toen 8,5 weken was. Maar mocht niet op letten, daarom donderdag uitslag

4 maanden geleden

Mijn libido was altijd wel hoog , nu toen ik pas zwanger was was het weg , ik had er gewoon geen zin meer in 馃ス maar het is nu gelukkig terug gekomen (12w) nu

4 maanden geleden

Mijn goesting is ook verminderd de laatste weken, maar mijn man daarentegen heeft me nog nooit zo sexy gevonden als nu! 馃馃槏

4 maanden geleden

Bij ons is het soms minder en dan weer to the top!馃檲Mijn man vind me heel erg sexy op dit moment 馃槀鈾ワ笍