5 Reacties

4 maanden geleden

Hoi! Ik ben nu 10 +5 weken en ik heb hier ook al een 4 tal weken last van. Bij mij is het bekkeninstabiliteit en ik ga hier nu al voor naar de osteopaat. Ik wist dit al op voorhand want ik ben zwanger van ons 2de kindje. Ik zou naar de huisarts gaan en dit bespreken, dan kan je eventueel fysio gaan doen hiervoor of zelf naar een osteopaat gaan. Sterkte!

4 maanden geleden

Heb hier ook enorm veel last van. Heb een redelijk fysieke job in de supermark en als ik de zetel moet uitkomen ofzo krijg ik echt pijnscheuten ineens. Ook gewoon continue zeurende pijn. Ook heeel veel last van bandenpijn op de moment die echt nu in mijn liezen zit ook.. zou niet goed weten wat te doen hiermee en ook omdat ik nog zo vroeg in de zwangerschap zit en het waarschijnlijk nog erger gaat worden😅

4 maanden geleden

Reactie op DCox

Hoi! Ik ben nu 10 +5 weken en ik heb hier ook al een 4 tal weken last van. ...
En hoe komt het dat dit al zo snel is dat ik dit heb? Dit is mijn 1ste zwangerschap. X

4 maanden geleden

Hier 8w2d en kan al 2 nachten niet goed slapen van mijn bekken. Bij de vorige zwangerschap (8j geleden) had ik enorme last van bekkeninstabiliteit. Zelfs erna heel lang mee gesukkeld, heel veel kine gehad. Sinds 2j ga ik om de 3 maanden naar een chiropractor. Dus zorgt ervoor dat alles soepel en op zijn plaats blijft. Ik had niet verwacht nu zo vroeg al last te hebben van die zeurende pijn en rusteloze benen.

4 maanden geleden

Ik heb geen last van staartbeen, maar voel wel als ik veel inspanningen doe of lang op mn benen sta dat ik s’avonds last heb van bandenpijn en ongemakkelijk gevoel. Net alsof mn lichaam zegt “ je hebt u overdaan “ want op andere avonden is dit minder