14 Reacties

Lijkt me zeker niet goed. Wie heeft dit bij jou gemeten? Anders snel gynaecoloog bellen. 📱

3 maanden geleden

Reactie op Bernadine, Mike, Malika,Chantal

Lijkt me zeker niet goed. Wie heeft dit bij jou gemeten? Anders snel gynaec ...
Mijn partner heeft hoge bloeddruk en daardoor hebben we een bloeddrukmeter in huis. Is dit jaar aangekocht bij de apotheek. Dus normaal zou die wel correct moeten meten.

Reactie op Ooievaar12

Mijn partner heeft hoge bloeddruk en daardoor hebben we een bloeddrukmeter ...
Toen jij je zelf meeste was je in rust of was je actief geweest?

3 maanden geleden

In rust

Reactie op Ooievaar12

In rust
Zou dit in de gaten houden. En even opschrijven met tijd en datum

3 maanden geleden

Extra zout eten. Ik nam medicatie voor mijn lage bloeddruk, maar dat mag nu niet meer door de zwangerschap, vandaar iets met zout eten of drinken zoals aquarius

3 maanden geleden

Reactie op Emily0403

Extra zout eten. Ik nam medicatie voor mijn lage bloeddruk, maar dat mag nu ...
Bedankt voor de tip

Reactie op Ooievaar12

Bedankt voor de tip
Oef soep 🥣 denk dat dat ook werkt

3 maanden geleden

Oef soep 🥣 denk dat dat ook werkt
Beetje extra zout erin doen dan mss

Reactie op Ooievaar12

Beetje extra zout erin doen dan mss
Bij mij werkt groente soep heel erg

3 maanden geleden

Ik heb altijd een lage bloeddruk, ook voor de zwangerschap is die vaan 10/6 of lager.. dusja nu ook vaak bloeddruk vallen.. opzich leer je er mee leven, ik eet weinig zout ik eet het niet graag maar als je er veel last van hebt, tuc koekjes eventueel of minute soep...

3 maanden geleden

Ik had vroeger altijd 12/8 maar sinds zwangerschap is dit eerder 10/6 en wekelijks ga ik wel eens tot 9/5 de huisarts noemt dit een gezonde lage bloeddruk dat komt omdat lichaam nu voor 2 zorgt en de gynaecoloog vond dit ook normaal ze zei zelfs dat dat nog vaker gaat gebeuren tijdens de zwangerschap. Als ik zo laag ga eet ik tuc koekjes en drink ik ors of aqaurius

Reactie op prisjj

Ik heb altijd een lage bloeddruk, ook voor de zwangerschap is die vaan 10/6 ...
10/6 is wel onwijs laag.

3 maanden geleden

10/6 is wel onwijs laag.
Is normaal bij mij en hiervan ervaar ik weinig last, lager ervaar ik soms wat zwarte vlekken of draaierig bij vlug rechtstaan, gelijk ik zei je leert er mee leven en je lichaam past hem aan. Zit bij mij in familie lage bloeddruk dus voor mij is het niet abnormaal, door de zwangerschap kan deze nog lager komen en ervaar ik wel wat last😊