9 Reacties

2 maanden geleden

Ja dit ook al vaak voor gehad , ze zeiden me een mail te sturen dat het niet werkt en misschien kan je aangevrn dat andere hier ook problemen mee ondervinden

2 maanden geleden

Bij mij was er iets niet ingevuld bij instellingen (of ik een vrouw of een man was) en daarna ging het wel. Is wel echt de moeite, zit heel veel in!

2 maanden geleden

Gisteren eens gaan horen in de kruidvat zelf en die vertelde dat er maar een paar dozen per dag weg mogen dus je moet er snel bijzijn dat is blijkbaar de reden dat het niet werkt ik heb wel een nummer van de klantendienst gekregen waar ik dan eens naar kan bellen als het echt niet lukt

2 maanden geleden

Je moet aanduiden dat je mails wenst te ontvangen in de instellingen van uw profiel

2 maanden geleden

Ik heb tip gezien om via facebook messenger te sturen. Via deze weg hebben ze me geholpen en dezelfde dag was de box nog verstuurd.

2 maanden geleden

Ja net hetzelfde, het doet niks. Krijg geen mail niets nada noppes

2 maanden geleden

Bij mij werkte het ook niet. Ik zou een mail hebben gehad, die ik nooit heb ontvangen. Wss ook iets mis gegaan tussen mijn Belgische en Nederlandse account. Ik heb via de chat een medewerker gesproken en die heeft een link door gestuurd waar ik alsnog de baby kadobox kon bestellen. Dat is nu gelukt!

2 maanden geleden

Ik heb contact opgenomen via messenger en zij hebben een instelling in mijn account gewijzigd en een link doorgestuurd. Het is eindelijk gelukt :)

2 maanden geleden

Bedankt voor de tips, sturen via messenger is dus het antwoord.