21 Reacties

21 dagen geleden

Herkenbaar.. ik voel die aankomen en probeer ze op te vangen door mijn voet naar boven toe te strekken (geen idee hoe ik het anders moet verwoorden) . Meestal werkt dit wel voor mij

21 dagen geleden

Reactie op Rijstkorrel

Herkenbaar.. ik voel die aankomen en probeer ze op te vangen door mijn voet ...
Heb ik geprobeerd, maar bleef toch nog minuut of 2 pijn doen. Soms rond beide kanten tegelijk.

21 dagen geleden

Echt zo pijnlijk! Vannacht opnieuw en ik schreeuw het net niet uit van de pijn.

21 dagen geleden

Ik heb dit vooral snachts.. ik kom wakker van de plotse pijn

21 dagen geleden

Reactie op Joketjeuh

Ik heb dit vooral snachts.. ik kom wakker van de plotse pijn
Ik strek mijn been dan en trek mijn voet naar mij. Ook wrijf ik hard over mijn kuit als strekken teveel pijn doet en dit helpt ook..

21 dagen geleden

Ik had dit 2 nachten geleden voor het eerst en amai ik heb het letterlijk uitgeroepen van de pijn. Blijkbaar zou idd helpen om je voet te strekken maar verder niet veel aan te doen, zou ook alweer bij een zwangerschap horen 🤷‍♀️ de volgende dag echt een ganse dag nog stijf gelopen aan mijn benen...

21 dagen geleden

Ik heb dit daarnet aangehaald bij de vroedvrouw en zij raadde me aan om wat extra magnesium in te nemen, dat zou moeten helpen tegen krampen & kan geen kwaad!

21 dagen geleden

Ik neem metarelax. Is voor vanalles goed en mocht ook van gynae. Zit oa magnesium in wat helpt tegen de krampen 😊

21 dagen geleden

Reactie op De Club

Ik neem metarelax. Is voor vanalles goed en mocht ook van gynae. Zit oa mag ...
Ik neem dat nu ook al bijna 2 maanden, vooral voor het slechte slapen. Is nog steeds slecht maar merk wel dat er beterschap is in het "sneller" terug in slaap vallen en meer rust in mijn hoofd. Onlangs voor de eerste keer serieuze krampen in mijn kuiten 🙈 hopelijk blijft het ook maar bij die ene keer 😅

21 dagen geleden

Reactie op De Club

Ik neem metarelax. Is voor vanalles goed en mocht ook van gynae. Zit oa mag ...
Ik heb dit nu ook voorgesteld gekregen van de vroedvrouw.
Probeer me tenen naar me toe te trekken, of masseren,

21 dagen geleden

Voeten op de koude vloer zetten werkt ook en als de kramp eenmaal voorbij is, dan voelt dat enorm goed na die kramp

20 dagen geleden

In banaan zit ook relatief veel magnesium, kan helpen tegen de krampen.

20 dagen geleden

Reactie op Widri

Voeten op de koude vloer zetten werkt ook en als de kramp eenmaal voorbij i ...
De wonder tip! Ik heb Dit als raad mee gekregen van een patiënt en werkt echt !

20 dagen geleden

Reactie op nele2403

De wonder tip! Ik heb Dit als raad mee gekregen van een patiënt en werkt ec ...
Dan ga ik dat zeker is proberen. Alleen de moed vinden om dan ze op de vloer te krijgen.

19 dagen geleden

Tijdens de vorige zwangerschap de tip gekregen om een Unicura (de ‘normale’) of Sunlight zeepje in bed te leggen. Onder het hoeslaken bij het voeteneind. Géén idee hoe het werkt maar is echt een wondermiddel 😁

13 dagen geleden

Reactie op K.imb

Ik heb dit daarnet aangehaald bij de vroedvrouw en zij raadde me aan om wat ...
Mijn vv heeft me een magnesium voetbad aangeraden. Ik ga het vanavond toch eens proberen.

Reactie op Fieke_vo

Mijn vv heeft me een magnesium voetbad aangeraden. Ik ga het vanavond toch ...
Laat maar weten of dat werkt

13 dagen geleden

Reactie op Bernadine, Mike, Malika,Chantal

Benieuwd of werkt

7 dagen geleden

Reactie op Bernadine, Mike, Malika,Chantal

Ik heb zaterdag een voetbadje genomen en sinds zondag slaap ik elke nacht door. Of het toeval is, zal ik binnen een weekje zeggen 😉