11 Reacties
12 dagen geleden
Zou zeker kraamverband kopen, omdat gewone niet voldoende kan zijn, kan je bij bol.com bestellen
12 dagen geleden
Ik heb een staaltje uit de kruidvatbox en de rest ga ik nadien pas kopen. In het ziekenhuis krijg je sowieso broekjes bij ons...
12 dagen geleden
Ik heb nooit echt kraamverband gekocht, het pak van het ziekenhuis mee naar huis gekregen, dit opgebruikt. En dan zeer dik maandverband. Dit was voldoende voor mij. Ik ben wel allergisch voor verschillende merken, ik moet voor huismerken gaan zonder geur en kleurstoffen. ben daar tevreden over, dus pas goed op met welke ik neem.
12 dagen geleden
Reactie op Evelienvs92
Ik heb een staaltje uit de kruidvatbox en de rest ga ik nadien pas kopen. I ...
Broekjes? Krijgen jullie niet zo'n net broekje waar je kraamverband moet in leggen?
11 dagen geleden
Reactie op Ooievaar12
Broekjes? Krijgen jullie niet zo'n net broekje waar je kraamverband moet in ...
Ik dacht in België dat het eerder een soort pamperbroekje was op onze materniteiten... maar ben nog niet eerder bevallen :)
11 dagen geleden
Reactie op Evelienvs92
Ik dacht in België dat het eerder een soort pamperbroekje was op onze mater ...
Ik had vorige keer zo'n netje waar je het kraamverband moest inleggen. Kan ondertussen wel veranderd zijn, want is bijna 5 jaar geleden
11 dagen geleden
Reactie op Ooievaar12
Ik had vorige keer zo'n netje waar je het kraamverband moest inleggen. Kan ...
En moest je dat kraamverband zelf voorzien? Bij ons moet je sowieso niets meenemen, ook voor de baby zijn de pampers en productjes daar allemaal...
11 dagen geleden
Reactie op Evelienvs92
En moest je dat kraamverband zelf voorzien? Bij ons moet je sowieso niets m ...
Kraamverband was inbegrepen. Als je het pakket met verzorgings producten van het ziekenhuis neemt waren de pampers inbegrepen anders niet.