6 Reacties
5 maanden geleden
Zelf heb ik hier geen ervaring mee. Ikzelf ben nu 7 weken en mijn symptomen nemen af. In maart miskraam gehad en ook heel benauwd nu. Heb je al bloedverlies of andere tekenen?
Ik mag pas volgende week voor 1e echo. Zoveel onzekerheid is lastig. We hebben er zelf geen controle over. Probeer positief te blijven en nooit opgeven. Ik duim mee voor je dat het toch goed komt! Veel succes 🤞💪😘
5 maanden geleden
Reactie op dellie
Zelf heb ik hier geen ervaring mee. Ikzelf ben nu 7 weken en mijn symptomen ...
Bloedverlies heb ik nog niet, ook geen slechte pijn in mijn buik.. Ik neem wel Utrogestan, dit kan een miskraam verlengen.
En bij mijn eerste miskraam had ik pas na 2 weken bloedverlies, dus het is moeilijk om hiervan uit te gaan.. Mijn gynaecoloog heeft er geen goed oog in en dat maakt mij enorm bang en onzeker.
Heel lief van je, dankjewel ❤️.
Ik duim met je mee volgende week❤️❤️
5 maanden geleden
Ik zou graag iets anders vertellen. Maar hier bleef het lege vruchtzakje leeg. Heel af en toe is een embryo niet zichtbaar op de eerste echo, maar dan is het enkele dagen later op de volgende echo wel te zien...
Op de rechtse echo staat een gemeten crl (dat is de lengte van het embryo) dus hij moet toch iets gezien hebben denk ik dan?
Maar, de crl die gemeten is maar 0.23cm en dat is véél te klein voor 7 weken. Het zit dus echt niet goed.
Het is vooral belangrijk dat dit voor jou duidelijk wordt. Zolang je nog met twijfel en hoop zit is dit niet goed voor je. Een 2de opinie lijkt me dus een hele goed idee. Gelukkig kan je er morgen al terecht. Als deze gynaecoloog dezelfde metingen en bevindingen heeft, bespreek dan ineens het vervolg. (Je zal dan bijvoorbeeld eerst moeten stoppen met utro en een weekje moeten wachten om te zien of je lichaam het vruchtzakje zelf afdrijft)
5 maanden geleden
Reactie op miloli
Ik zou graag iets anders vertellen. Maar hier bleef het lege vruchtzakje le ...
Wat jammer om te horen dat het bij jou negatief is afgelopen 😔.
Hij sprak dat hij geen embryo zag, enkel vruchtzak en dooier.. zou het de dooier kunnen zijn die hij gemeten heeft?
De stress maakt mij mentaal momenteel helemaal kapot dus ik wil zeer graag duidelijkheid, dat is ook de reden waarom ik een 2de opinie wil.
Dat het slecht nieuws zal zijn daar bereid ik me op voor 😔