8 Reacties

één maand geleden

Ik heb de momcozy m5 gekocht . Bij mijn vorige zwangerschappen heb ik 1 van de mutualiteit gehuurd en bij de allereerste had ik hem van mijn ex schoonzus de medela freestyle geleend. Maar je zit dan echt vast daarom dat ik een draadloze wilde hebben deze keer
Ik heb deze

één maand geleden

Ik heb na veel opzoekwerk de medela freestyle hands-free gekozen

één maand geleden

Ik ga nog wachten met een kolf te kopen. Ik wil sowieso eerst borstvoeding geven en ik kan bij m'n vroedvrouw verschillende kolven testen om te zien welke ik het aangenaamste vind.

één maand geleden

Reactie op Bernadine, Mike, Malika,Chantal

Ik heb deze
Heb je deze al kunnen uittesten en wat vond je er dan van?

Reactie op DCox

Heb je deze al kunnen uittesten en wat vond je er dan van?
Ja, kon zeker uittesten, gaf me jongste dochter bv, en vond wel fijn. Heb dan voor 1 borst gekocht. Zo dat me dochter gewoon lekker kon drinken.

één maand geleden

Het is mijn eerste kindje borstvoeding wil ik sowieso proberen. Maar in het begin is er nog geen zekerheid of dit langdurig gaat worden. Dus ik ga zien misschien kan ik ook van de mutualiteit huren. Erna eentje kopen. Als ik een keuze zou maken zou ik elektrische lansinoh afkolfapparaat gaan kopen enkele of dubbel ben ik nog aan het twijfelen. Deze wordt verkocht online bij farmaline veel goedkoper dan in de winkels.

één maand geleden

Bij m’n eerste zwangerschap borstvoeding gegeven en afgekolfd ik had toen eerst een dubbele kolf van Medela. Super content van. Toen ook een dubbele van Youha gekocht. Deze kon ik dan gemakkelijker meenemen op verplaatsing en was draadloos 🤗 En ook mega krachtig! Ik kolfde er meer melk mee dan met de Medela.