9 Reacties

4 maanden geleden

Na 7winkels te doen vond'k in de JBC nog een kleine collectie zwangerschapskledij de dame aan de kassa zei ook dat dit meer te kopen zal zijn online
Kijk anders eens bij C&A of bij H&M babyzaak zoals Prenatal, daar kan je vaak wel leuke kleding vinden, ik draag zelf veel spijkerbroeken en die heb ik nu ook aan.

Reactie op Bernadine, Mike, Malika,Chantal

Kijk anders eens bij C&A of bij H&M babyzaak zoals Prenatal, daar k ...
Deze vind ik niet zo fijn zitten

4 maanden geleden

Ik had broeken van noppies en standaard bovenstuks, maar in een maatje groter. Omdat ik bij mijn vorige zwangerschap heel veel vocht vasthield heb ik lang moeten zoeken naar een model dat niet skinny was.

4 maanden geleden

Ik ben nu 8w3d (3e zwangerschap) en broeken passen mij niet meer. Ok bhs heb ik er maar 2 meer die passen. Mijn mama is gisteren naar zee geweest en heeft in de h&m heel wat leuks voor mij kunnen scoren. Nu dus enkel nog bhs aanvullen, maar das ook zo moeilijk aangezien alles nog de hele tijd veranderd. Op vinted heb ik ook al gekocht, maar das natuurlijk moeilijker aangezien je niet kunt passen

4 maanden geleden

Klein gelukje zwangerschapskleding in Balen is een fysieke winkel. Je kan haar ook volgen op instagram. Ik ga er snel heen, is wel een stukje rijden voor mij maar toch de moeite.

Reactie op crealea

Ik ben nu 8w3d (3e zwangerschap) en broeken passen mij niet meer. Ok bhs he ...
Misschien een tip om mee groei bh’s te nemen.

4 maanden geleden

Reactie op Bernadine, Mike, Malika,Chantal

Misschien een tip om mee groei bh’s te nemen.
Waar vind je die?

Reactie op crealea

Waar vind je die?
Prenatal, H&M C&A