17 Reacties

19 dagen geleden

Zeeman!

19 dagen geleden

Hema ook toffe dingen

19 dagen geleden

Hema 🤗

19 dagen geleden

Heb je dan niet al genoeg? 😅 Ik heb 7 setjes van elke maat. Rompertjes heb ik iets meer per maat. En pyjama's/boxpakjes heb ik er ongeveer 4 per maat.

19 dagen geleden

Reactie op miloli

Heb je dan niet al genoeg? 😅 Ik heb 7 setjes van elke maat. Rompertjes heb ...
Haha ik heb natuurlijk niet alles van die winkels, maar de stuks die ik leuk vind ☺️

19 dagen geleden

Waar ik woon Bilzen is een leuk winkeltje 4momandmini daar heb ik van en dan Hema,jbc, zeeman,prenatal en babydump

19 dagen geleden

Zeeman, La Redoute, H&M, Next, ...

19 dagen geleden

Ik vind Kiabi ook leuk! En verder kijk ik ook wel eens online op Zalando en About You voor leuke promo's!

19 dagen geleden

Ik zeeman, vinted, primark .. Maar heb inderdaad hoeveel je van wat nodig hebt voor in het begin zoek ik ook nog raad mee..

18 dagen geleden

Zara, jbc, name it, kiabi, paar stuks van de h&m, noukies, Paradisio winkel super leuke kleertjes ook. Ik kijk overal wel een beetje. Wat ik zie en wat mooi is koop ik gewoon. Hier een kleerkast vol kleertjes maar vindt dat niet erg

18 dagen geleden

Kiabi, h&m, c&a, zeeman, wibra en primark Ik ga je een link sturen hier op de site staat van alles wat je nodig hebt met het aantal stuks is wel handig. https://www.24baby.nl/zwanger/babyuitzet/baby-uitzetlijst/

18 dagen geleden

Ik heb 2 grote dozen kledij gekregen van vrienden en de rest koop ik op Vinted.
Ik koop alles bij primark?

18 dagen geleden

Ik koop alles bij Primark & Zeeman

18 dagen geleden

Tot welke maat nemen jullie nog lange mouwen? Ik vind dat vreselijk lastig...het kan tot april nog fris zijn maar het kan dan ook al warm zijn.

18 dagen geleden

Reactie op ShEnRose

Tot welke maat nemen jullie nog lange mouwen? Ik vind dat vreselijk lastig. ...
Ik koop in alle maatjes zowel lange als korte mouwen (heb nu maat 50, 56 en 62 in huis). Er zijn in België altijd wel frisse dagen...

17 dagen geleden

Reactie op ShEnRose

Tot welke maat nemen jullie nog lange mouwen? Ik vind dat vreselijk lastig. ...
Voor rompers gewoon niet. Ik heb enkel rompers met korte mouwen. Ze hebben er steeds nog een truitje ofzo overaan en 2 paar lange mouwen over elkaar aandoen is niet zo handig. Binnen is dat warm genoeg (bij ons is het altijd minstens 22 graden binnen) Verder dek je die kleintjes buiten nog toe met een voetenzak of dekentje ect. Truitjes of tshirts met lange mouwen (en lange broekjes) heb je nodig voor elk seizoen, in de zomer kan het ook fris zijn.