10 Reacties
één maand geleden
Reactie op Lolaa1996
Ik ga ook Imelda 🥰
Ik heb maandag 4nov een rondleiding daar, ik ga dat al ...
ja ik dacht ook aan een luxe kamer.ik heb een hospitalisatie van solidaris kliniplanplus het dekt een 1pers kamer,ik vraag mij af wat de luxe kamer extra kost.
één maand geleden
Ik zit bij AZ turnhout. Ik had helaas geen hospitalisering voor mijn zwangerschap (Was ongepland). Dus ben alleen verzekerd voor een tweepersoons kamer. Ik zit wel te twijfelen om toch extra te betalen voor een eenpersoonskamer gezien ik het toch te kleine kamers vind waar twee bedden in staan. Als de kamers groter waren en meer ruimte tussen de moeders had ik er geen probleem mee, maar dit vind ik wel te intiem. Je zit pal naast elkaar en bijna geen ruimte voor bezoek.
één maand geleden
Reactie op yasmine ☺️
ja ik dacht ook aan een luxe kamer.ik heb een hospitalisatie van solidaris ...
Ja bij mij hetzelfde, ik ga wel naar AZ Sint Maarten maar heb een hospitalisatieverzekering en die dekt ook de eenpersoonskamer (mits betaling van forfait van 250 euro), vraag me ook af hoeveel dan de luxe kamer extra kost
één maand geleden
Reactie op Jolieeen
Ja bij mij hetzelfde, ik ga wel naar AZ Sint Maarten maar heb een hospitali ...
Ik ben bij mijn eerste ook naar az sint maarten in mechelen geweest en ga nu weer. Bij de eerste heb ik naar de boekhouding gemaild om de prijzen te weten. Ik kreeg toen een document doorgemaild. Ik spreek wel over bijna 4 jaar terug. Ik kan het nu helaas niet meer zeggen hoeveel het was.
één maand geleden
Reactie op ShEnRose
Ik ben bij mijn eerste ook naar az sint maarten in mechelen geweest en ga n ...
Ja ik heb een papier meegekregen met alle prijzen op. Maar dat zijn alle prijzen zonder tussenkomst hospitalisatieverzekering. Dus weet ik nog steeds niet hoeveel ik extra ga moeten betalen voor een luxe kamer😅
één maand geleden
Hier ook Imelda, nog geen idee welke kamer we gaan verkiezen. Binnenkort gaan we ook de rondleiding volgen :)
één maand geleden
ik ben 2,5j geleden in Imelda bevallen. TOP ziekenhuis! wij hadden een éénpersoonskamer. hoeveel het juist gekost heeft weet ik niet meer. mijn hospitalisatieverzekering kwam hier wel goed tussen. in februari verwachten we ons tweede wondertje. ook dan gaan we weer naar imelda