55 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op JintheBastiaensen

Hiervan ken ik zelf niets en zie het ook denk ik niet meteen staan op mijn ...
De tekst is onleesbaar geworden. Maar dat is niet erg. Beter dat je gegevens hier niet op komen hoor. Je progesteron lijkt niet bepaald neen. Wanneer had je je laatste menstruatie? Heb je ovulatietesten gebruikt of niet?

5 maanden geleden

Reactie op miloli

De tekst is onleesbaar geworden. Maar dat is niet erg. Beter dat je gegeven ...
Laatste menstruatie was 10 mei ongeveer en volgens mijn berekeing want mijn cyclus is altijd hetzelfde zou ik 4 dagen geleden mijn maandstonden moeten gehad hebben. Ovulatietesten hebben we deze maand niet gedaan omdat we al 10maand bezig zijn en zo iets hadden van 1 maand eens even gewoon op goed geluk 🙈

5 maanden geleden

Laatste menstruatie was 10 mei ongeveer en volgens mijn berekeing want mijn ...
10 mei, dan zou je gelijk lopen met mij en 4w4d zijn. Dan lijkt een hcg van 40 me erg laag. Heb je altijd een regelmatige cyclus of zou het kunnen dat je eisprong toch later was? Sowieso is opnieuw prikken donderdag een heel goed idee. Dan ga je meer duidelijkheid hebben. Als het verdubbeld is, dan ist dat goed nieuws en zal je toch een latere eisprong gehad hebben.

5 maanden geleden

Reactie op miloli

10 mei, dan zou je gelijk lopen met mij en 4w4d zijn. Dan lijkt een hcg van ...
Nieuwe hgc test was 163 positief allemaal dus gelukkig

5 maanden geleden

Nieuwe hgc test was 163 positief allemaal dus gelukkig
Och super! Dat is goed gestegen. Proficiat!

5 maanden geleden

Kan iemand raad geven? Mijn menstruatie was maar uitgerekend voor vandaag 14/06 maar ik kon maandag niet wachten en heb toen een test gedaan die licht positief was. Ik heb een bloedonderzoek laten doen 13DPO, woensdag 12/06. Vandaag krijg ik de HCG waarden terug en die zijn 86. Ik was in december en had een mk en toen waren mijn waarden op 17 DPO 1400. Ik vind het nu dus een heel groot verschil en maak me zorgen dat ik terug richting mk ga. Moet ik me zorgen maken of zijn mijn waarden oké volgens jullie?

5 maanden geleden

Reactie op Stay1620

Kan iemand raad geven? Mijn menstruatie was maar uitgerekend voor vandaag 1 ...
Proficiat! Voor 13dpo is 86 u/l een heel mooi resultaat. Bij het fertiliteitscentrum waar ik loop verwachten ze op 15dpo een hcg van meer dan 100 (al wordt alles vanaf 80 als hoopvol aanschouwd) Op 15 dpo ga jij al aan de 200 zitten rekening houdend met de verdubbeling. Ik herken je ongerustheid heel erg. Na een miskraam is dit een heel normale reactie. Als het je kan helpen om geruster te zijn kan je binnen een dag of 2 misschien nog een bloedname vragen aan de huisdokter ofzo? Zodat je kan zien dat het goed stijgt. Hieronder de link naar een Engelse site waar een heel handige tabel instaat met de hcg waarde per dag na ovulatie. https://www.babymed.com/normal-hcg-blood-level-by-week-during-pregnancy#google_vignette

5 maanden geleden

Reactie op miloli

Proficiat! Voor 13dpo is 86 u/l een heel mooi resultaat. Bij het fertilite ...
Oh dankje dat is super lief. Ik ben al wat gerust gesteld nu!

5 maanden geleden

13 juni 5weken 162

5 maanden geleden

Hier 6weken 3dagen en waarde van 821... ik had veel meer verwacht? Of zit ik bij gemiddelde?

5 maanden geleden

Reactie op amelbgr

Hier 6weken 3dagen en waarde van 821... ik had veel meer verwacht? Of zit i ...
Ik had op 5 weken 3 dagen al een waarde van 13396

5 maanden geleden

Reactie op amelbgr

De waarden liggen zo ver uit elkaar. Maar je zit in de normaalwaarden volgens het schema ☺️

5 maanden geleden

Mijn waarde op 6+2 was 32000

5 maanden geleden

Reactie op amelbgr

Die standaard tabellen die bij de laborapporten staan zeggen niets. Die marges zijn veel de breed daar kan je niets uit afleiden. Hieronder een link naar de site van babymed, meer onderaan staat een goede tabel per dag dpo (day post ovulation= dag na ovulatie) 6w3d = 31 dpo Er staat steeds de gemiddelde waarde en de minimum en maximum waarde per dag. Je zal zien dat dit bij 31 dpo tussen 8500-57500 is. Jou waarde ligt daar dus heel wat onder. Waardoor ik toch echt vrees dat jou zwangerschap niet evolutief is. Als ik jou was zou ik binnen 3-4 dagen nog eens bloed laten nemen. Dat geeft al iets meer duidelijkheid. Wanneer mag je normaal naar de gynaecoloog/vroedvrouw? https://www.babymed.com/normal-hcg-blood-level-by-week-during-pregnancy#google_vignette

5 maanden geleden

Op 11/06 bloed laten prikken, hCG was 2251, zou gelijk staan aan 5 weken zwanger. Morgen laat ik opnieuw bloed prikken.

5 maanden geleden

Reactie op miloli

Proficiat! Voor 13dpo is 86 u/l een heel mooi resultaat. Bij het fertilite ...
HCG vandaag opnieuw gemeten en was nu 977. Meet tussen de 5-6 weken. Ik ben nu 18 DPO. Ik ben tevreden met de stijging :)

5 maanden geleden

Reactie op Stay1620

HCG vandaag opnieuw gemeten en was nu 977. Meet tussen de 5-6 weken. Ik ben ...
Wauw, wat een mooi stijging! Het zal wel zijn dat je tevreden bent. Het ziet er goed uit!

5 maanden geleden

Mijn hcg waarde op 5w3d is 10973u/l 🥰

5 maanden geleden

Reactie op miloli

Mijn hcg waarde op 5w3d is 10973u/l 🥰
Oh super!! Ik wens je een gezonde en fijne zwangerschap toe 🥰 onze babies gaan dicht bij elkaar worden geboren dan!

5 maanden geleden

Reactie op Stay1620

Oh super!! Ik wens je een gezonde en fijne zwangerschap toe 🥰 onze babies ...
Dankjewel. Klopt, we zitten niet ver van elkaar af. Als alles goed gaat is ons kleintje uitgerekend voor valentijn ❤️