Hey wie heeft er onlangs bloed geprikt, ben benieuwd naar jullie waardes. Ik heb mijn eerste echo 21 juni. Heb mijn hcg waardes binnen en die zijn (7 juni) 18009 staat gelijk aan +- 6 weken stond er. Eerste dag van mijn laatste menstruatie was 29 april.
Dat ziet er goed uit.
Mijn hcg was vrijdag (14dpo, net 4 weken dus) 255 u/l. Vandaag naar fertiliteit voor een nieuwe bloedname en dan zal ik ook horen wanneer ik voor een echo mag gaan.
3 mei eerste dag van laatste menstruatie.
3/6 (4w+3d): hcg 941
6/6 (4w+6d): hcg 4138
10/6 (5w+3d): hcg ?
Volgende week 17/6 staat eerste echo gepland (6w+3d). Resultaten bloed moeten vandaag nog binnenkomen.
Ah wat leuk! Ik krijg nu pas echt symptomen en dan is misselijk en extreem ...
Gelukkig ben ik niet misselijk maar wel extreem moe en liespijn. Aller ja het is niet echt pijn maar zeurend pijn. We gaan nog wat geduld moeten hebben 😅
Wauw! Wat een mooie hoge waarde!
Ik zit net een week achter jou. Volgende week maandag mag ik voor een nieuwe bloedname. Hopelijk hier ook zo'n mooie resultaten dan 😊
Mijn hgc was 40 vandaag, wijst op een zwangerschap maar word donderdag opnieuw bloed afgenomen.
Is 40 dan zo laag? Ben echt net zwanger werd gegokt rond de 3 a 4 weken
Mijn hgc was 40 vandaag, wijst op een zwangerschap maar word donderdag opni ...
Voor nod is dat niet laag. Voor op of na nod is dat wel aan de lage kant...
In onze fertiliteitsafdeling willen ze op 15dpo een hcg van 100 of meer zien. Boven de 80 is hoopvol en wordt opgevolgd. Onder de 80 is niet hoopvol en wordt uiteraard ook opgevolgd.
Maar dat is na nod. Als je niet weet wanneer je je eisprong had is de kans groot dat je nog voor je nod zit en dat het donderdag goed gestegen zijn.
Goed dat het opnieuw bepaald wordt donderdag. Hebben ze ook progesteron bepaald? Zoneen, dan kan je vragen om dat donderdag mee te testen. Dat ligt idealiter boven de 20. Onder de 10 is niet goed.