55 Reacties

5 maanden geleden

Ik stond aan 573. Laatste menstruatie 2 mei. Labo op 29/05 en eerste echo op 28 juni

5 maanden geleden

Dat ziet er goed uit. Mijn hcg was vrijdag (14dpo, net 4 weken dus) 255 u/l. Vandaag naar fertiliteit voor een nieuwe bloedname en dan zal ik ook horen wanneer ik voor een echo mag gaan.

5 maanden geleden

Mijn HCG was 461 op 4 w+ 5 dagen. 27 juni heb ik een echo gepland 😁

5 maanden geleden

Bijna 1600 en was 5 weken, eerste dag laatste menstruatie 28 april en 24 juni eerste echo

5 maanden geleden

Eerste dag laatste menstruatie: 3 mei 3 juni (4w+3d): hcg 213 7 juni (5w): hcg 813 24 juni: eerste echo 😊

5 maanden geleden

Reactie op miloli

Dat ziet er goed uit. Mijn hcg was vrijdag (14dpo, net 4 weken dus) 255 u ...
Vandaag (4w3d) hcg 1012 u/l en progesteron 40 🥳

5 maanden geleden

3 mei eerste dag van laatste menstruatie. 3/6 (4w+3d): hcg 941 6/6 (4w+6d): hcg 4138 10/6 (5w+3d): hcg ? Volgende week 17/6 staat eerste echo gepland (6w+3d). Resultaten bloed moeten vandaag nog binnenkomen.

5 maanden geleden

Reactie op LSteurs

3 mei eerste dag van laatste menstruatie. 3/6 (4w+3d): hcg 941 6/6 (4w+6d): ...
Och je echo is volgende week al. Zo fijn! Hou je ons op de hoogte?

5 maanden geleden

Reactie op miloli

Och je echo is volgende week al. Zo fijn! Hou je ons op de hoogte?
Doe ik! X

5 maanden geleden

Reactie op OB.LINA

Bijna 1600 en was 5 weken, eerste dag laatste menstruatie 28 april en 24 ju ...
Ik ook 🥰 1ste dag laatste menstruatie 30/4 en 1ste echo 24/6. Loop er wel ambetant van dat het nog 2 weken is. Wat voor symptomen heb jij allemaal?

5 maanden geleden

Reactie op alae-nour

Ik ook 🥰 1ste dag laatste menstruatie 30/4 en 1ste echo 24/6. Loop er wel ...
Ah wat leuk! Ik krijg nu pas echt symptomen en dan is misselijk en extreem moe 😩 en jij?

5 maanden geleden

Reactie op OB.LINA

Ah wat leuk! Ik krijg nu pas echt symptomen en dan is misselijk en extreem ...
Gelukkig ben ik niet misselijk maar wel extreem moe en liespijn. Aller ja het is niet echt pijn maar zeurend pijn. We gaan nog wat geduld moeten hebben 😅

5 maanden geleden

Testen van vandaag binnengekregen 5w3d hcg 13389

5 maanden geleden

Reactie op LSteurs

Testen van vandaag binnengekregen 5w3d hcg 13389
Wauw! Wat een mooie hoge waarde! Ik zit net een week achter jou. Volgende week maandag mag ik voor een nieuwe bloedname. Hopelijk hier ook zo'n mooie resultaten dan 😊

5 maanden geleden

Eerste keer, 200, Vorige week dinsdag 1200 en nu vandaag 12000. Gyneacoloog schat me nu tussen de 5 en 6 weken.

5 maanden geleden

Reactie op miloli

Wauw! Wat een mooie hoge waarde! Ik zit net een week achter jou. Volgende ...
Ik duim voor je! Dan hoop ik mijn vruchtje te zien en een hartje te horen kloppen!

5 maanden geleden

Reactie op alae-nour

Gelukkig ben ik niet misselijk maar wel extreem moe en liespijn. Aller ja h ...
Oh wat een geluk, ik kan niks eten/ruiken zonder dat me maag omdraait, gelukkig nog niet overgegeven maar wel steeds op het randje

5 maanden geleden

Mijn hgc was 40 vandaag, wijst op een zwangerschap maar word donderdag opnieuw bloed afgenomen. Is 40 dan zo laag? Ben echt net zwanger werd gegokt rond de 3 a 4 weken

5 maanden geleden

Reactie op JintheBastiaensen

Mijn hgc was 40 vandaag, wijst op een zwangerschap maar word donderdag opni ...
Voor nod is dat niet laag. Voor op of na nod is dat wel aan de lage kant... In onze fertiliteitsafdeling willen ze op 15dpo een hcg van 100 of meer zien. Boven de 80 is hoopvol en wordt opgevolgd. Onder de 80 is niet hoopvol en wordt uiteraard ook opgevolgd. Maar dat is na nod. Als je niet weet wanneer je je eisprong had is de kans groot dat je nog voor je nod zit en dat het donderdag goed gestegen zijn. Goed dat het opnieuw bepaald wordt donderdag. Hebben ze ook progesteron bepaald? Zoneen, dan kan je vragen om dat donderdag mee te testen. Dat ligt idealiter boven de 20. Onder de 10 is niet goed.

5 maanden geleden

Reactie op miloli

Voor nod is dat niet laag. Voor op of na nod is dat wel aan de lage kant.. ...
Hiervan ken ik zelf niets en zie het ook denk ik niet meteen staan op mijn papieren