Hoi 馃憢馃徎
In februari verwachten wij ons zoontje maar voorlopig hebben we nog geen leuke naam gevonden. Een meisjesnaam hadden we meteen maar jongensnaam is blijkbaar moeilijker 馃 Wat zijn jullie favoriete jongensnamen?
Wij weten het geslacht nog niet en hadden het laatst ook over namen. Voor meisjes hadden we er onmiddellijk die we beiden leuk vonden, maar voor jongens is echt moeilijker 馃檲 ik heb een lijst opgezocht met alle jongensnamen die dit jaar al aan bod komen. En de leuke, populaire namen zijn er al h茅茅l veel. Dus dat maakt het nog moeilijker, wij willen niet dat ze later in de klas zitten met nog een aantal met dezelfde naam 馃檲
Moeilijke zoektocht! Veel succes 馃崁
Onze eerste zoon heet Aster! Nu zwanger van een tweede zoontje en ook nog geen goede naam gevonden. We willen graag iets speciaals, maar ook niet t茅. Dus ik volg voor inspiratie 馃槉
De jongensnaam die ik zou nemen ga ik niet zeggen, maar onze andere namen die het niet geworden waren zijn:
L茅on, Th茅o, Guz, Cas, Nox, Owen, Otis, Mats, Vik, Fons, Bas, George, Gaston, Pi猫rre, Marcel, Ren茅
Ons zoontje heet Alexander. Toen ook lang gezocht. Dus hadden we nu gehoopt op een meisje omdat we die vorige keer al hadden, maar we moeten terug op zoek naar een jongensnaam
Aster staat ook op ons lijstje.
Maar toch nog geen naam die er voor ons be ...
Oooh leuk!! 馃尲. Ja dat is bij ons ook het probleem! Bij Aster was het voor ons beide wel direct 'ja', maar nu zo altijd 茅茅n van ons enthousiaster dan de andere. En ik wil wel dat we beide echt verkocht zijn!