31 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Lore BAM

Doktersattest in laten vullen meer was dat niet
Maar kan dat ook als je zelf ontslag genomen hebt om medische redenen en momenteel werkloos bent? Want ik kreeg automatisch een ziekte-uitkering de week dat ik in het ziekenhuis was beland door het werk, maar ik had toen al ontslag gegeven, dus heel die uitkering is weggevallen, omdat ik officieel geen werk meer heb?

2 maanden geleden

Reactie op LynnVC02

Maar kan dat ook als je zelf ontslag genomen hebt om medische redenen en mo ...
Ah oei als je niet werkt denk ik het niet neen. Krijg je dan geen dop?

2 maanden geleden

Reactie op Lore BAM

Ah oei als je niet werkt denk ik het niet neen. Krijg je dan geen dop?
Neen, omdat ik nog maar pas een jaar geleden was afgestudeerd en pas afgelopen zomer eindelijk werk had gevonden voor maar 2 maanden, dus ik heb 'officieel' maar 2 maanden gewerkt. D.w.z. ik heb geen recht op dop, aangezien ik 1. Niet lang genoeg gewerkt heb in mijn leven (minstens een jaar) en 2. Zelf ontslag gegeven heb, ook al was het om medische redenen :(

2 maanden geleden

Reactie op LynnVC02

Neen, omdat ik nog maar pas een jaar geleden was afgestudeerd en pas afgelo ...
Ik zou dit toch eens goed opzoeken of bevragen bij je mutualiteit, eens luisteren bij de rva, ...

2 maanden geleden

Ik ben 19 +1 en ik ben ook thuisverpleegkundige, ik heb ook veel last, ik heb ook echt last als ik moet rechtkomen van gebukt te zitten, of als ik iemand straffe steunkousen moet aan doen voel ik het ook. Ga je werken tot het einde?

2 maanden geleden

Reactie op BNathalie

Ik ben 19 +1 en ik ben ook thuisverpleegkundige, ik heb ook veel last, ik h ...
Nee ik was al van plan om eind oktober te stoppen (normaal moet ik tot 20november). Maar ik ga denk ik morgen naar de dokter gaan. Het is me echt te zwaar aan het worden. Heel fel ademen pijn in men buik in men rug. Duizelig worden als ik mijn ademhaling niet goed krijg... En dan zie ik wel eventueel met 1 week of 2 weken thuis dan terug effe werken en dan terug thuis ik weet het ni. Badkamers zijn ook zo klein, ni iedereen werkt natuurlijk goed mee,...

2 maanden geleden

Tot wanneer moet je blijven werken? Ik ben opvoedster en ik ben meteen moeten stoppen

2 maanden geleden

Reactie op Emily0403

Tot wanneer moet je blijven werken? Ik ben opvoedster en ik ben meteen moet ...
Ik moet denken tot 20 november. 6 maand volgens werkgever. Maar hoe ik tel ben ik dan 6maand en 2 weken

2 maanden geleden

Bij de dokter geweest deze heeft gezegd dat ik moet vragen naar aangepast werk. Dit gedaan en mijn hoofdverpleegkundige weet niet hoe ze dit moet gaan doen. Nu zelf enkele dagen thuis en starten met kine

2 maanden geleden

Reactie op nele2403

Bij de dokter geweest deze heeft gezegd dat ik moet vragen naar aangepast w ...
Dan zou ik eens luisteren bij de arbeidsgeneesheer eventueel ? Zeker als ze geen aangepast werk kan voorzien dan kan je op die manier misschien thuis gezet worden!

2 maanden geleden

Reactie op nele2403

Ik moet denken tot 20 november. 6 maand volgens werkgever. Maar hoe ik tel ...
Dat vind ik heel lang voor de in de zorg. Dat moet zwaar zijn voor jou...