31 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op Lore BAM
Doktersattest in laten vullen meer was dat niet
Maar kan dat ook als je zelf ontslag genomen hebt om medische redenen en momenteel werkloos bent? Want ik kreeg automatisch een ziekte-uitkering de week dat ik in het ziekenhuis was beland door het werk, maar ik had toen al ontslag gegeven, dus heel die uitkering is weggevallen, omdat ik officieel geen werk meer heb?
2 maanden geleden
Reactie op Lore BAM
Ah oei als je niet werkt denk ik het niet neen. Krijg je dan geen dop?
Neen, omdat ik nog maar pas een jaar geleden was afgestudeerd en pas afgelopen zomer eindelijk werk had gevonden voor maar 2 maanden, dus ik heb 'officieel' maar 2 maanden gewerkt. D.w.z. ik heb geen recht op dop, aangezien ik 1. Niet lang genoeg gewerkt heb in mijn leven (minstens een jaar) en 2. Zelf ontslag gegeven heb, ook al was het om medische redenen :(
2 maanden geleden
Reactie op LynnVC02
Neen, omdat ik nog maar pas een jaar geleden was afgestudeerd en pas afgelo ...
Ik zou dit toch eens goed opzoeken of bevragen bij je mutualiteit, eens luisteren bij de rva, ...
2 maanden geleden
Reactie op BNathalie
Ik ben 19 +1 en ik ben ook thuisverpleegkundige, ik heb ook veel last, ik h ...
Nee ik was al van plan om eind oktober te stoppen (normaal moet ik tot 20november).
Maar ik ga denk ik morgen naar de dokter gaan. Het is me echt te zwaar aan het worden. Heel fel ademen pijn in men buik in men rug. Duizelig worden als ik mijn ademhaling niet goed krijg...
En dan zie ik wel eventueel met 1 week of 2 weken thuis dan terug effe werken en dan terug thuis ik weet het ni.
Badkamers zijn ook zo klein, ni iedereen werkt natuurlijk goed mee,...
2 maanden geleden
Reactie op nele2403
Bij de dokter geweest deze heeft gezegd dat ik moet vragen naar aangepast w ...
Dan zou ik eens luisteren bij de arbeidsgeneesheer eventueel ? Zeker als ze geen aangepast werk kan voorzien dan kan je op die manier misschien thuis gezet worden!