14 Reacties
5 maanden geleden
Ouh helemaal te begrijpen. Maar probeer jezelf niet gek te maken.
Je hebt het jammer genoeg niet in de hand en moet je gewoon overgeven.
Probeer wat afleiding te zoeken en te ontspannen.
Ik probeer het bewust allemaal niet te doen, omdat ik merk dat ik er anders heel ongelukkig van wordt.
Ik duim alvast mee met je.🍀 Vrijdag laat ik ook mijn bloed trekken ❤️
5 maanden geleden
Hallo,
Ik maakte me ook helemaal gek en ben vandaag voor de 2e x bloedafname gaan doen bij huisarts. Eerste keer was hcg 371, nu een week later zou moeten goed gestegen zijn. Morgen mag ik bellen voor de uitslag als die goed is zal ik me beter voelen. Als je twijfelt kan je dit ook laten doen? Stress is niet goed voor je en de embryo.
5 maanden geleden
Alls die test werkt zoals jij schrijft dan zou je nu boven de 100 moeten zitten ja?
Maar 't is gek dat t1 dan niet donkerder is.
Wat zeggen je gewone testen (als je die gedaan hebt tenminste) je kan een beetje de oploop opvolgen door elke dag of om de dag een testje te doen en te kijken of de streep op die testjes donkerder wordt. Op voorwaarde dat je steeds dezelfde test gebruikt weliswaar.
Weet je wanneer je je eisprong had? En ben je daar zeker van?
Mogelijks was je er gewoon vroeg bij? Dan is een lage waarde normaal (bijvoorbeeld 9-11 dpo dit is 5 tot 3 dagen voor nod is 28 perfect normaal)
Ik duim voor goed nieuws vrijdag.
5 maanden geleden
Reactie op miloli
Alls die test werkt zoals jij schrijft dan zou je nu boven de 100 moeten zi ...
Ik vind het ook zeer vreemd.
Mijn andere testen geven wel een heel lichte oploop maar echt niet zoals ik zou verwachten of bij iedereen anders zie..
Ik ben zeker van m'n eisprong mits we op zondag 19 mei een inseminatie hebben gehad. De 20ste heb ik dan waarschijnlijk mijn eisprong gehad.
Ik ga wel uit van een late innesteling mits we al 3,5 jaar probeerden en nu dankzij extra progesteron mijn cyclus met enkele dagen konden verlengen. Hiervoor had ik een luteale fase van 10 à 11 dagen en ben ik niet zwanger geraakt.
Hopelijk ben ik er vroeg bij en was de innesteling later..
Bedankt 😊