10 Reacties

11 dagen geleden

Super herkenbaar! Wanneer ik wakker word 's nachts, geraak ik ook moeilijk terug in slaap. Ik probeer heel erg te focussen op m'n ademhaling dan en probeer enkel daaraan te denken. Want als ik m'n hoofd laat doen, dan kan ik zeker niet meer slapen... Ik vrees dat het er ook wat bij hoort, had ik tijdens m'n eerste zwangerschap ook. Maar wel heel vervelend... Ik was al doodmoe van voor de baby er was 😅.

11 dagen geleden

Hoort erbij helaas... sinds 20 weken slaap ik ook amper en heb ik soms.tot 10 nachtmerries na elkaar... zou overgaan na de bevalling... Al denk ik dat er dan weer om andere redenen niet geslapen zal worden... ik heb mij er sinds enkele dagen bij neergelegd dat ik het komende jaar weinig slaap zal hebben :)

11 dagen geleden

Reactie op lisevanwettere

Super herkenbaar! Wanneer ik wakker word 's nachts, geraak ik ook moeilijk ...
Da's het gekke. Tijdens mijn eerste zwangerschap had ik daar helemaal geen last van. Was wel altijd vroeg wakker, maar sliep de nachten gewoon door... Ja en dan zeggen mensen altijd 'nog goed slapen nu het nog kan 😂'

11 dagen geleden

Reactie op Evelienvs92

Hoort erbij helaas... sinds 20 weken slaap ik ook amper en heb ik soms.tot ...
Oooh ik heb er ook zo verschillende na elkaar! Verschrikkelijk!! Haha ja dat klopt! Maar ik zou toch graag iets minder uitgeput beginnen aan die onderbroken nachten binnekort 🫣😂

11 dagen geleden

Hey, ik heb geen ervaring met de nachtmerries maar wel met de onderbroken nachten. Op aanraden van zowel gynaecoloog als HA als VV ben ik metarelax beginnen nemen en dit helpt echt wel. Ik wordt nog veel wakker hé (toiletbezoekjes, draaien en keren) maar val makkelijker terug in slaap!

11 dagen geleden

Reactie op 1995vantje

Hey, ik heb geen ervaring met de nachtmerries maar wel met de onderbroken n ...
Aaah super, dan ga ik dat eens proberen! Bedankt voor de tip!

11 dagen geleden

Reactie op katleenvw

Aaah super, dan ga ik dat eens proberen! Bedankt voor de tip!
Ik hoop dat het jou ook helpt 🍀🤞

11 dagen geleden

Hey, ik neem Sedisleep (geen forte) in overleg met de huisarts omdat ik ook heel slecht sliep, zelfs voor de zwangerschap. Er was normaal een opstart voorzien met slaapmedicatie, maar door de zwangerschap is deze niet door kunnen gaan. Ik moet inderdaad ook nog af en toe opstaan om te plassen/draaien en keren maar val gemakkelijk terug in slaap en de slechte dromen zijn gedempt. Het enige nadeel is dat de pillen niet zo lekker ruiken, maar als het helpt ;) Succes! 🍀

11 dagen geleden

Reactie op Phebedw

Hey, ik neem Sedisleep (geen forte) in overleg met de huisarts omdat ik ook ...
Ik nam voor de zwangerschap metasleep (ook al hielp dat toen echt niet) maar dit mocht ik niet doornemen tijdens de zwangerschap omwille van bepaalde natuurlijke stoffen hierin die niet zouden mogen tijdens de zwangerschap ... dus idd een goede bespreking met de HA of gynaecoloog hieromtrent is ook wel nodig 😊