12 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb sinds een paar dagen ook mega veel en zware hoofdpijn..

Reactie op Jolieeen

Ik heb sinds een paar dagen ook mega veel en zware hoofdpijn..
Ik heb dit niet bij mijn andere twee zwangerschappen gehad. Begon me zorgen te maken.

2 maanden geleden

Heb er ook geregeld last van.Volgens mijn vroedvrouw is dit hormonaal en verdwijnt het na een tijdje. Wat cola drinken zou helpen zei ze ofwel dafalgan nemen (om de 6uur).

2 maanden geleden

Reactie op Bernadine, Mike, Malika,Chantal

Ik heb dit niet bij mijn andere twee zwangerschappen gehad. Begon me zorgen ...
Kan het ook niet te maken hebben met het weer?

Reactie op Chelleke

Heb er ook geregeld last van.Volgens mijn vroedvrouw is dit hormonaal en ve ...
Ik drink veel cola, maar werkt niet.

Reactie op Jolieeen

Kan het ook niet te maken hebben met het weer?
Nee, is me nu 5 maanden opgevallen, daar gewoon 1x in de maand hoofdpijn heb.

2 maanden geleden

Ik heb vooral last van hoofdpijn in de namiddag als ik de nacht voordien te weinig heb geslapen... Dafalgan werkt helaas niet altijd... na het werk kom ik dan thuis en kruip ik voor een paar uur in bed. Dan is het meestal wel beter.

2 maanden geleden

Hier ook vooral van achter

Reactie op nafija

Hier ook vooral van achter
Ik voor rechts.

2 maanden geleden

Ik heb ook enorme hoofdpijn gehad. De gynaecoloog zei dat het hormonaal was. Dafalgan bracht niets op. Ik ben naar de osteopaat geweest en deze vermoedt dat het uit mijn nek komt. Al mijn spieren zaten vast.

2 maanden geleden

Ook gehad. Is overgegaan na 2 weken constant elke dag.. uit het niks. Ik nam paracetamol en smorgens dag beginnen met een koffie

Reactie op EviVH

Ik heb ook enorme hoofdpijn gehad. De gynaecoloog zei dat het hormonaal was ...
Ik heb dit elke maand, ben gewoon wakker net geworden van de pijn. Dus pijnstiller ingenomen, begon woensdag middag na dat ik wakker werd smiddags. En gisteren gewoon hele dag. Kon niks doen ben toch even naar de winkel gegaan om zoetigheid te kopen maar is niet leuk meer