Ik blijf maar honger hebben en dit is vooral in de avond dat ik honger blijf hebben. Nu is mijn Slaap-routine nu niet super goed, ga veel te laat slapen. Dit komt omdat ik het heel rustig aan moest doen en eigenlijk alleen in de zetel lig en het uitstel om naar bed te gaan.
Nu heb ik sowieso een moeilijke relatie met eten, dus het voelt niet altijd zo goed om meer te eten dan ik gewoon ben. Maar de honger is gewoon zo anders en ik voel gewoon dat ik eten nodig heb. En in de avond is dit het ergste, misschien omdat ik weet dat dit het laatste maal is in de dag. Nu is men vraag of andere ook last van hebben?
Nu heb ik ook wel last van misselijkheid, dus ik heb gemerkt dat als ik eet op bepaalde momenten dat ik dan minder misselijk voel maar het blijft wel nog steeds.
Mijn hongergevoel 's avonds is ook verschrikkelijk. Ik ben s'avonds wel supermisselijk waardoor ik niet goed kan avondeten. Ik probeer 's middags goed te eten om dit te voorkomen, maar zonder succes helaas.
Wat bij mij helpt is door de dag de juiste dosis juiste voedingstoffen binnenkrijgen dan heb ik tussendoor en savonds minder trek in iets, ik heb wel vaak tussendoor een hongergevoel. Ik sus het met krakers met platte kaas of tuc's helpt ook tegen misselijkheid bij mij