Hey 馃憢,
Hoelang zijn/waren jullie samen met je partner voordat jullie in verwachting waren van jullie eerste kindje? 鈽猴笍
Ikzelf ben 28jaar en mijn partner 30, we zijn nog maar een jaar samen en ik ben nu 6 weken in verwachting van ons eerste kindje.
Ik maak mij soms wat zorgen over de reacties die we hierover zouden krijgen 馃様
Waren 4 maanden getrouwd en toen zwanger, nu bijna 2 jaar verder en weer in ...
Wij waren 3 maanden samen en verloren, en inmiddels 2 prachtige dochters. Waar 20 maanden verschil tussen zit. 2020 de oudste en 2021 de jongste dochter, en nu onze 3e
Hoi hoi,
Niemand heeft iets te zeggen over jullie keuze ^^.
Ik ben 29, mijn vriend is er 33. We zijn nu iets langer dan 4j samen en we zijn 6 weken en 4 dagen. 馃槵
Wij zijn iets meer dan ander half jaar samen en ik ben in verwachting. We wonen sinds bijna een jaar samen. Soms maak ik me ook zorgen, omdat we nog zo aan elkaar moeten wennen. Maar ik weet zeker dat het goed komt!
Hey, ik was 25 en mijn man 26 toen ik zwanger was van onze zoon. Wij waren toen 2,5 jaar samen en 5 maanden getrouwd.
Onze zoon is twee dagen na onze trouwverjaardag geboren 馃槉
Nu word ik bijna 28 (juli) en mijn man is nog 28 (oktober) en zijn we zwanger van ons tweede kindje. We zijn nu 5,5 jaar samen en 3 jaar getrouwd.
Je moet doen waar je jezelf goed bij voelt en dit verder door niemand laten bepalen wat de reacties ook zijn!
Wij zijn 5 jaar en half samen ik word 33 op einde van jaar en hij 32. Eerste kindje nu 9 weken en hij wil opeens trouwen 馃槄 want is beter voor kindje, terwijl ervoor dit niet ter sprake kwam.
We zijn 10jaar samen ( ik werd zwanger van ons 2de zoontje toen we 2maand samen waren 馃グ nu verwachten we weer eentje samen 鉂わ笍 (mijn eerste zoon heb ik uit een huidig relatie )
We waren tien jaar samen toen ons eerste kindje geboren werd, en 2 jaar getrouwd. Nu zwanger van de tweede en we zullen dan dertien jaar samen zijn. We zijn 39 en 34 jaar.