Hey 👋,
Hoelang zijn/waren jullie samen met je partner voordat jullie in verwachting waren van jullie eerste kindje? ☺️
Ikzelf ben 28jaar en mijn partner 30, we zijn nog maar een jaar samen en ik ben nu 6 weken in verwachting van ons eerste kindje.
Ik maak mij soms wat zorgen over de reacties die we hierover zouden krijgen 😔
Hey! Ikzelf word in juli 25 jaar en mijn partner is 27 jaar. Wij zijn nét 1 jaar samen, maar wel al goede vrienden sinds 6j geleden. Ook ik heb soms die gedachten, maar eerlijk? Als wij gelukkig zijn, dat is wat telt, toch? 🙏🏻😍
Hier een jaar en een half samen, ik ben 31 jaar. Ik zie dat op latere leeftijd, eind 20 begin 30, mensen weten wat ze willem en minder lang wachten. Dus zou me geen zorgen maken😊
Iedereen bepaald zijn eigen tempo! Trek het u niet aan
Ik ben volgende maand 32 en mijn partner volgende maand 30 we zijn 7j samen net getrouwd en nu 6 weekjes zwanger
Als dat voor jullie goed aanvoelt moet je je helemaal niets aantrekken van anderen! Iedereen heeft altijd wel een mening. Als je pas samen bent is het “te vroeg” en als je al even samen bent is het “eindelijk”, zoals bv bij ons het geval is… vooral naar jezelf kijken ❤️
Ik heb hetzelfde een beetje, wij zijn nog maar 8 maanden samen en ben nu ongeveer 4 weken zwanger. Het is enorm vroeg daar zijn we ons zeker van bewust, maar hebben hier samen zoveel over gepraat afgewogen en samen super gelukkig nu ❤️
Wij zijn dik 2 jaar samen. En we zitten al iets meer dan een jaar in een isci tracject (we wisten op voorhand dat het niet vanzelfsprekend ging zijn)
Nu 4w4d, hopelijk gaat alles goed deze keer 🤞
Ik ben bijna 6 jaar samen met mijn partner, en inmiddels 6 zwangerschappen achter de rug.
Waar van 2 prachtige dochters 4 en bijna 3 en 4 miskramen. Laatste was op 6 april dit jaar.
Wij zijn bijna 9 jaar samen. Ik ben 26 jaar volgendd maand en hij wordt volgende maand 29 en we zijn nu zwanger van het 1ste kindje 4 weken ver zijn we 🥹
Ik en mijn man zijn 7 jaar samen, 1 jaar getrouwd. We wouden al langer kindjes, maar door fertiliteitsproblemen hebben we langer moeten wachten om onze droom waar te kunnen maken. Nu 7w + 3d zwanger. 🥰