83 Reacties
3 maanden geleden
Ik ben vorige week dinsdag geweest om mijn bloed te trekken en ik heb ook nog altijd geen nieuws. Gisteren even gebeld naar het ziekenhuis, maar ze hebben de resultaten nog niet en hebben laten weten dat ik nog even moet wachten aangezien ze het duur van 10 werkdagen toepassen. 🤷🏼♀️
3 maanden geleden
Reactie op LSteurs
Ik ook nog steeds geen resultaat gekregen. Heb vorige week maandag mijn nip ...
Het is volgens mij een beetje afhankelijk in welk ziekenhuis het staal wordt onderzocht. Het is echt frustrerend om zo lang te moeten wachten 🙁. Je huisarts/gyneacoloog heeft meestal op voorhand het resultaat alvorens het in mynexuz wordt getoond.
3 maanden geleden
Reactie op LSteurs
Bij mij zeiden ze 5 tot 10 werkdagen…
3 maanden geleden
Reactie op LSteurs
Morgen 14 dagen geleden en nog steeds geen resultaat🤯
3 maanden geleden
Reactie op eve06
Mijn bloed ga ook naar UZ Leuven. Dinsdag geprikt. Ik ben benieuwd hoelang ...
Ik deze week dinsdag resultaat dat NIPT mislukt was dus, was dus week na prik
3 maanden geleden
Reactie op eve06
Mijn bloed ga ook naar UZ Leuven. Dinsdag geprikt. Ik ben benieuwd hoelang ...
Ik heb vandaag rechtstreeks in UZ Leuven bloed laten afnemen. De verpleegster zei dat het meestal een week duurde, maar dat we er rekening mee moeten houden dat er volgende week een feestdag is. Dus zij gokte eerder op resultaten in de week erna. Maar ik hoop ook zo snel mogelijk 🤞
3 maanden geleden
Reactie op GlitterxGirl
Ik deze week dinsdag resultaat dat NIPT mislukt was dus, was dus week na pr ...
Ik had zondag 28st laten prikken en vrijdag 2de ook resultaat gekregen dat het mislukt was. Blijkbaar waren er in Leuven problemen met het toestel. Nu maandag opnieuw laten prikken. Hopelijk morgen de uitslag.
3 maanden geleden
Eindelijk resultaat binnen door zelf contact op te nemen met gynaecoloog 🤭 Alles is ok en we verwachten een meisje 😍🥳
3 maanden geleden
Reactie op nennn
Vorige week dinsdag bloed laten nemen en deze woensdag had ik de resultaten ...
Ik heb afgelopen dinsdag bloed laten prikken en woensdag een bericht gekregen dat ze het staal in het labo ontvangen hadden. Hopelijk weten we het woensdag, zou wel leuke verrassing zijn voor de verjaardag van mijn partner
3 maanden geleden
Reactie op Ooievaar12
Ik heb afgelopen dinsdag bloed laten prikken en woensdag een bericht gekreg ...
Oh dat had ik zelfs niet ontvangen… bij Nexus stond het al eerder dan dat ik een e-mail kreeg dat het bij Nexus zou staan. Ooh dat zou idd een leuke verassing zijn ! Hopelijk bij jou ook zo snel 🙏
3 maanden geleden
Ik heb m’n bloed laten trekken in Zas Vincentius in Antwerpen maar deze sturen ze dan naar het labo in het UZA, de gynaecoloog zei 10 werkdagen… maar met de feestdag deze week heb ik een beetje schrik.
Ik heb vorige week maandag m’n bloed laten nemen.
Vorige zwangerschap was het via AML en had ik het na 6dagen en er zat een weekend tussen, dus 4 werkdagen.