83 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op lilly222
Op cozo heb ik het bekeken
Hier nog altijd niets :( test afgenomen 25 juli… begint lang te worden😬😅
3 maanden geleden
Iemand een idee hoelang de meting zelf duurt het met PCR toestel? Vrijdag gebeld naar het labo: daar zeiden ze dat mijn bloedsstaal met de volgende run zou meegaan op maandag. Ik belde daarnet naar het labo en dan zeggen ze: ja pas vanaf morgenavond resultaat.
Kan me niet voorstellen dat die meting/analyse zo lang duurt….
3 maanden geleden
Reactie op lilly222
Ja inderdaad, anders eens bellen?
Weet niet goed naar welk labo dit gebracht werd en ze hadden wel gezegd dat het tot 10 werkdagen kon duren maar had gehoopt dat het eerder was 😅
3 maanden geleden
Ik moet een papier ondertekenen en daar staat op dat het tot max 10 werkdagen kan duren. Staat hier pas eind augustus gepland 🍀
3 maanden geleden
Reactie op 07feb2025
Iemand een idee hoelang de meting zelf duurt het met PCR toestel? Vrijdag g ...
Wow da’s lang wachten… mijn gynaecoloog zei ook wel 10werkdagen.
Mijne is genomen in Sint Vincentius in Antwerpen en gaat naar het UZA, ik zou een mail krijgen als alles goed is 🍀
3 maanden geleden
Ik heb begrepen dat ik moest rekening houden met een wachttijd van 7 tot 10 werkdagen.
Is er iemand waarvan het bloed naar het labo van UZ Leuven gegaan is om te testen? Hoe lang heb je moeten wachten op het resultaat?
3 maanden geleden
Reactie op Ooievaar12
Ik heb begrepen dat ik moest rekening houden met een wachttijd van 7 tot 10 ...
Mijn bloed is vorige week naar UZ Leuven gegaan.
Dinsdag avond geprikt dus woensdag naar Leuven denk ik dan.
Vermoedelijk vrijdag resultaat.
3 maanden geleden
Ik heb geprikt op een woensdag en heb vandaag dinsdag resulteert gekregen via mycozo .
3 maanden geleden
Hier nog steeds geen resultaat, morgen werkdag 10 na bloedafname maar was wel meer in de vooravond dus ben benieuwd of ik het morgen zal ontvangen. Begin ongeduldig en wa nerveus te worden 😅